piatok 22. marca 2013

Gabriella Salvete STARS - 02 SAPPHIRE

Ahojteee :)

Neviem, koľké z vás ste vedeli o možnosti testovania nových jarných lakov od Gabriella Salvete. Minulú stredu na facebookových stránkach tejto značky bolo avizované testovanie pre prvých 200 dievčat, ktoré pošlú e-mail s adresou. Bola som veľmi rada, keď mi na druhý deň prišiel mail, že som to stihla a lak mi príde :) Odtiene sme sa dozvedeli až pár dní po zapojení do súťaže.


zdroj
01 Lila
02 Sapphire
03 Intense coral
04 Mistero grey


Musíte uznať, že tie farby sú úžasná. Ja som dostala odtieň druhý z ľava s názvom 02 SAPPHIRE. Okrem toho posledného, keďže tmavé nechty moc nenosím, mi bolo jedno ktorý mi príde a budem z neho nadšená. Tak či tak si zbehnem prvý a tretí kúpiť, pretože tie farby a celý ten lak, ako je ... je úžasný.

Recenziu pojmem formou odpovedania na otázky, ktoré mi boli zaslané v maily od firmy, ale predtým, si ešte pozrite fotky :) Chcem ešte podotknúť, že nech som robila čo som robila, ten lak sa proste nedá zachytiť tak, ako ho vidíte na vlastných nechtoch. Vkuse mi z toho foťák vyžral skôr sivú ako fialovú :/




na umelom svetle

na dennom svetle


1. Ako sa Vám páči dizajn fľaštičky?
Myslím, že som spokojná. Je jednoduchý skladný, páči sa mi aj matné viečko.

2. Ako vám vyhovuje štetček?
Nemám rada ploché a hrubé štetčeky, takže tento mi sadol presne na môj necht tak, ako to mám rada :)

3. Ako Vám vyhovuje štruktúra laku, pri nanášaní na necht?
Lak má trošku hustejšiu konzistenciu, vďaka miliónom trblietok, takže sa aspoň nerozleje po nechte, pokiaľ ho naberiete veľa. Nanášal sa mi fajn, nemám čo vytknúť.

4. Ste spokojná s časom potrebným na uschnutie laku?
To teda som. Kým som nalakovala druhú ruku, prvá bola suchá. Aj druhá vrstva tak isto uschla dosť rýchlo.

5. Koľko vrstiev musíte nalakovať pre dokonalý efekt?
Stačila by jedna. Ten lak kryje v prvej vrstve super, má krásnu farbu, ale zo zvyku som dala dve a fialová farba ešte viac vynikla a je sýtejšia.

6. Ako vám vyhovuje hrubosť laku na omak, pri dotyku na koži, oblečení?
Je pravda, že lak je dosť hrubý, ale nevadí mi to. Na dotyk určite nie, sem tam sa to mierne zachytí na svetri napr., ale prelakovávať ho top coatom určite nebudem. Páči sa mi, že nie je lesklý, ale akoby polomatný :)

7. Koľko dní Vám lak vydrží?
Laky mi držia zhruba 2-3 dni bez poškodenia, pokiaľ dám aj nadlak aj podlak. Tento zatiaľ drží v pohode druhý deň. Uvidíme :)

8. Ide Vám lak bez problémov odlakovať?
Zatiaľ ho mám na nechtoch, ale priznám sa, bojím sa toho troška. Trblietavé laky ... asi ma alobal neminie, ale keď som pri lakovaní zašla mimo necht, šlo to dole jednoducho.

9. Už ste sa niekedy stretla s podobným typom hrubého laku, príp. kde?
Samotným takto krycím lakom nie. Podobný efekt zanechávajú rôzne trblietavé nadlaky čo doma mám, ale určite nemajú takú super kryciu schopnosť.

Tak to by boli otázky od vedenia firmy GS :) Na záver by som chcela už dodať len to, že lak 100% budem nosiť často, veľmi sa mi nechtoch páči a na rôznom svetle sa javí zakaždým inak. Už sa teším, keď budú dostupné v obchodoch a kúpim si odtieň Lila a Intense coral.

Ďakujem firme, že nám dala možnosť vyskúšať túto novinku :)

Prajem vám krásny deň,


wykyy


6 komentárov:

  1. Už som čítala na tieto laky recenzie aj na iných blogoch a sú krásne. Páči sa mi na nich, že aj keď je to trblietkový lak, tak vôbec nevidno necht. To krytie je super, u podobného typu laku som to ešte asi ani nevidela. Síce odlakovanie asi nebude 2x ľahké, ale myslím si, že aspoň jeden odtieň by nebolo na zahodenie mať doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano vsetky su uzasne, to lakovanie je az radost :) urcite aspon jeden zaobstaraj, nebudes lutovat ;)

      Odstrániť
  2. mne sa tak strašne zapáčili,mohli by ešte takú akciu mať :D sú úplne nádherné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved od zaciatku aprila budu v predaji, takze budes moct nejaky z nich kupit :)

      Odstrániť
  3. Vsetko co sa toho laku tyka,vyzera podla mna uzasne. Paci sa mi flasticka,odtien ktory mas a aj to ako vyzera na nechtoch. Urcite sa po nom mrknem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mas pravdu, nenasla som na nom jednu chybicku :) uz nech su v predaji a mozem kupit ten koralovy a ruzovy :)

      Odstrániť