nedeľa 14. apríla 2013

Catrice absolute eye colour

Ahojte :)

Dnes mám pre vás malú ukážku tieňov od firmy Catrice. Narazila som na ne v DMke vo výpredajovom stojane za smiešne 1 euro. No nemohla som tam nechať niektoré odtiene :) Mala som ich v košíku pôvodne tuším 6 alebo 7, ale väčšinu z nich som už doma mala. Konečne zvíťazilo plakanie peňaženky, takže som nakoniec vybrala len 3, ktoré sa mi najviac páčili a podobné odtiene doma nemám.

Obal tieňov je typický pre túto značku. Tvrdý priesvitný plast, čierny nápis. Otvárajú sa síce ťažšie ale zaklikávací systém pekne klikne a neotvára sa to.
Na zadnej strane máme info o tieňoch, odtieň, gramáž a dátum spotreby do 24 mesiacov.

Konzistencia tieňov je typická lisovaná, takže mierne prášia. Nie sú maslovité ani nič podobné, typický prášok. Nanášajú sa štetcom dobre, rovnomerne a nezhlukujú sa na jednom mieste.

Tieto 3 odtiene čo mám ja sú celkom slušne pigmentované a na očiach vydržia s bázou výborne. Bez báze tiene nenosím, takže výdrž bez nej vám nepoviem. Nezlievajú sa do čiarok, neopadávajú počas dňa pod oči. Ja som spokojná :) A teraz sa už len kochajte odtieňmi ;)

120 my souvenir from moon




220 the violent violet




270 grey's phylosophy



A všetky odtiene pokope:



+ cena v akcií/zľave
+ výber odtieňov
+ dostupnosť
+ výdrž
+ nanášanie
+ pigmentácia - s bázou!!!


Nemám čo viac dodať :) S tienikmi som spokojná a nezaručujem sama sebe, že sa ešte po nejaký nevrátim :D Máte doma nejaký z týchto mono tieňov od Catrice?


Krásny slnečný deň,


wykyy

5 komentárov:

  1. Ja mám tri odtiene a som spokojná, len trošku viac prášia :) V tomto výpredaji by som si ešte určite nejaké kúpila, ale u nás nebol :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj to prasenie je troska viac, ako by som brala :/ ale inac oni neboli vo vypredaji normalne v stojane catrice, ale v regale kde je mix essence a catrice a tam boli pohadzane ;)

      Odstrániť
  2. všetky tri odtiene sú krásne :) ja si ich tiež možno zaobstarám ak ich nájdem v našej dmke :D :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale myslim ze na ne narazis, su v regali s vypredajovymi vecami essence a catrice :)

      Odstrániť
  3. parádne farby a také lacné? Neverím :) pôjdem aj ja kuknúť :)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť