pondelok 3. júna 2013

Spotrebované 05/13

Ahojte :)

Opäť je ďalší mesiac za nami, tak vám ponúkam prehľad toho, čo sa mi podarilo spotrebovať za máj. Myslím, že predchádzajúci mesiac toho bolo celkom dosť, pomíňala som aj dosť vzoriek, ktoré sa mi doma váľali, takže sa na to poďme pozrieť :)



Balea sprchový gél - áno

Myslím, že tieto sprcháče sa tu budú nachádzať každý mesiac. Mám ich rada, vyhovujú mi cenou a majú výborný výber vôní. Momentálne mám načatý grep, ktorý vonia fakt nádherne :)

Telové mlieka Dove - možno

Telových mliek a rôznych patlátok na telo mám doma fakt namraky, takže nemyslím, že by som potrebovala v najbližšej dobe kupovať nové. S týmito som bola spokojná a je možné, že niekedy v budúcnosti ich kúpim znova. Momentálne však určite nie.

Rexona antiperspirant cotton - možno

Aj oblasť tejto telovej kozmetiky míňam približne balenie za mesiac, takže sa tu bude objavovať mesačne. Rexonu mám rada, ale ako už možno viete, nekupujem opakovane tie isté, vždy skúšam niečo nové. Možno si ju kúpim, ale v inej vôni, bola som s ňou spokojná a plnila to, čo sľubuje.

Gilette pena na holenie satin care - nie

V penách na holenie rozdiely nevidím. Túto som aj so žiletkami dostala tuším na Vianoce a spotrebovala som ju. Príde mi však zbytočné platiť za penu na holenie 5 eur a viac, keď rovnakú službu mi spraví Balea za polovicu ceny. 

Laky na nechty - nie

Ako ste si možno všimli, lakov na nechty sa chcem zbaviť. Fotky a zoznam na predaj nájdete TU. Robila som čistku a vytriedila laky, ktoré boli už husté, nepoužívala som ich, stvrdli, atď. Je ich pomerne dosť, takže po tomto príspevku poputujú do koša.

Balea maska na tvár so zinkom - áno

O tejto maske ste si mohli prečítať nedávno. Som s ňou nadmieru spokojná a budem ju kupovať aj naďalej :) Nemám čo dodať.

Krémy vo vzorkách (AA, Vichy) - nie

Tieto krémy som mala od kamarátky, ktorá robí v lekárni. Krémy na tvár boli fajn, mala som 7 vzoriek rôznych krémov, ale nejak ma neohúril ani jeden z nich, že by som kupovala plné balenie takže nie. Navyše majú dosť zvláštnu parfemáciu, ktorá mi pri niektorých druhoch vadila. 

Dermacol botocell make-up vzorka - nie

Na vzorku tohto make-upu som narazila v DMke, tak som si ju na skúšku vzala. Majú len odtieň č. 2. Na ruke sa zdá pomerne svetlý, ale akonáhle som ho naniesla na tvár, bol na mňa tmavý a počas dňa divne zoxidoval do oranžova. Som rada, že som ho mohla vyskúšať, ale kúpu plného balenia určite neplánujem.

Palmolive sprchový gél feel passionate vzorka - nie

Opäť vzorka. Už ani neviem odkiaľ som ju mala, ale použila som ho do vane, namiesto peny do kúpeľa. Voňal fajn, ale nič viac. Plné balenie mi je zbytočné. 

Bel odličovanie tampóny - nie

Bože, konečne sa mi ich podarilo spotrebovať. Mala som doma trojbalenie, ale bola to hrôza. Sú hrozne drsné a zle sa s tým odličuje. Ani mamka s nimi nebola spokojná, takže sme obe jasali keď sme ich dopotrebovali :D Na odlakovanie boli ale fajn. Myslím, že na odličovacie tampóny z Lidla nemá nič.


Uff, tak som sa prepracovala až na koniec. Minulý mesiac toho bolo celkom dosť, čo som fakt rada, aj keď som to mierne prehnala s nákupmi :)


Majte sa krásne,


wykyy

6 komentárov:

  1. to snáď len ja neviem za mesiac nič vypotrebovať :D takéto posty u mňa nikdy nikto nenájde

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa ti mozno len zda :D ja som si tiez myslela, kym som zacala robit tieto clanky, ze nic nevypotrebujem, ale ako to hadzem do jednej krabice, tak sa to celkom plni a som na seba hrda :)

      Odstrániť
  2. Taky jsem strašně ráda, že jsem ty odličovací tampony spotřebovala, jsou vážně příšerné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to teda, boli hrozne, jak keby som sa odlicovala pilnikom :D

      Odstrániť
  3. Ja som si tiež obľúbila odličovacie tampóny z Lidla, ale zdá sa mi, že niekedy boli lepšie. Teraz sú podľa mňa tiež akési drsnejšie. Nedávno som však objavila "tescovské" a sú veľmi fajn. Jemné, dobre sa s nimi odličuje, neškriabu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne ani tie tescove nevyhovuju..oddeluju sa od seba a pride mi to ako zlisovana klasicka vata :/

      Odstrániť