Dnes si dáme po dlhej dobe nejaký kecací článok. Tak sa pohodlne usaďte, káva/čaj do ruky a začíname :)
V poslednej dobe sa mi často stáva, že na rôznych miestach mi dievčatá strkajú do rúk katalógy s kozmetikou. Či už na ulici, alebo niekde inde, často sa s tým stretávam aj na facebooku, kde som v skupine, kde sa predáva oblečenie a rôzne doplnky. Baby tam píšu statusy podobné "kuknite si nový katalóg Oriflame, dám vám na všetko 20% zľavu". Ja chápem, že si proste musia nahnať zákazníkov, aby sa im to oplatilo, ale mám pocit, že v období, ked je na trhu kozmetických značiek viac ako je potreba, sú tieto katalógové predaje úplne zbytočné.
zdroj |
Netvrdím, že som si ako mladšia neobjednávala z tých katalógov nejaká prvé tiene a lesky na pery a následne na to ich schovávala pred maminou v posteli, ale postupom času som si ani neviem prečo, vybudovala k značkám, ktoré ponúkajú veci cez katalógy, odpor a nechuť.
Značky poznám "iba" 5, neviem či známejších existuje viac.
- Oriflame
- Avon
- Fléur de Santé
- Mary Kay
- LR
Neviem prečo, ale jednoducho ked sa povie Avon a Oriflame, mňa v tú ranu prejde smrť a doslova si poviem, ako to niekto môže kupovať? A ešte s tým aj robiť? Nejde mi to proste do hlavy. Podľa mňa sú tie veci zbytočne predražené, vôbec nefungujú ako majú, tiene prášia, držia slabo, rúže sú vysušujúce. Jedna jediná vec, ktorá mi je sympatická sú parfémy z Avonu. Ale len niektoré. Ináč pre mňa katalógové veci = šunt.
Od značky FdS som si našla v Ladyboxe farbu na líčka, je fajn, používam ju, ale vôbec nič ma neťahá k tomu, aby som si od nich kúpila ešte niečo iné.
LR nie je až taká známa "značka", pár vecí od nich doma máme, ale tiež to radím do kategórie nič zaujímavé pre mňa. Mala som od nich bázu pod tiene za neviem koľko stovák korún, a po 2 mesiacoch bola suchá jak ďas. Mamka je spokojná s vodou s aloe vera, ktorá je výborná pri začínajúcej chorobe a strieka sa do hrdla.
Sama neviem prečo, ale vôbec mi tieto katalógové predaje nie sú sympatické a ak si aj obzrem po dlhej dobe nejaký ten katalóg, tak ho po pár stranách zavriem s tým, že aj tak odtiaľ nič nechcem. Nakupuje sa mi lepšie v drogérkach kde viem, že za zle zvolený odtieň môžem ja a nie zle natlačená stránka v dákom katalógu. Netvrdím, že každá z týchto značiek nemá svoje svetlé a obľúbené produkty, ale pre mňa fakt ee. Navyše ked som videla bývalé spolužiačky ako sa tým "živia", tak ma to odrádzalo ešte viac. Musela sama nakupovať veci, aby sa jej vôbec oplatilo niečo objednať. Ľudia v dnešnej dobe sú myslím dosť pohodlní a práve tento katalógový predaj by im mal byť pomocou k tomu, aby sa nemuseli kvôli rúžu trepať do drogérky. Mám ale pocit, že každý radšej absolvuje tých pár minút cesty tam, ako potom riešiť, že make-up bol na obrázku Ivory a v skutočnosti po nanesení sa tvári ako tmavá oranžáda. Myslím, že tento spôsob predaja kozmetiky upadá do nenávratna ďaleko a ani sa tomu nedivím.
Neviem, čo by som viac dodala. Za mňa Avon, Oriflame a podobné značky nie nie a nie !
Zdieľate podobný názor, alebo naopak nakupovanie v pohodlí s časákom v ruke vám vyhovuje viac, ako okukávanie v drogérke? Budem rada za každý názor :)
wykyy
presne tak. casy katalogov su prec.
OdpovedaťOdstrániťhttp://she-is-the-1.blogspot.ch/
som rada, ze suhlasis :)
Odstrániťja aj tak nedám dopustiť na niektoré katalógové veci, hlavne pleťovka a telovka z oriflame. a práve voňavky z avonu boli pre mňa a vždy budú iba praobyčajné a ničím nezaujímavé smradíky. nehovorím, že je všetko v katalógoch bomba, ale nie je zas všetko na zahodenie. v avone je napr. skvelá rada planet spa, ale veru, aj trochu drahšia, no na druhej strane majú vždy nejaké akcie a aj teraz sa dajú ukoristiť dva výrobky len za 9,90, čo je niekedy cena len jedného jediného.....PS: ty sa musíš smiať nad mojimi príspevkami o novinkách katalógu oriflame :D
OdpovedaťOdstrániťale nesmejem :D ako clanky si precitam, popozeram obrazky, ale nezaujme ma to naozaj tak, aby som si odtial nieco kupila, aj keby tam mali lak za euro..aspon vidno, ze kazdy ma rad nieco ine a kazdemu nieco ine sadne :)
OdpovedaťOdstrániťTakovejhle článek je fajn. Opravdovej, upřímnej. Ikdyž já mám některé katalogové značky ráda. Ale chápu, že parfémy se z navoněných stránek kupovat nedají. Navíc si ráda prohlížím katalog a očumuju i líčení modelek...:-D
OdpovedaťOdstrániťja ked som bola este na zakladke tak som tie katalogy strihala a lepila si z nich vseliake somariny do zosita :D teraz bohuzial vsetky putuju ku prezretym letakom z obchodov a potom do zberu..
Odstrániťpodľa mňa aj tieto katalógové značky majú niečo do seba....napríklad o oriflame už dlho viem, že je vyrábaná z prírodných produktov, ak sa to za tú dobu zmenilo, tak neviem, ale má aj svoje výborné produkty :)
OdpovedaťOdstrániťKeď u mňa príde na objednávanie katalógovej kozmetiky, tak to je raz za uhorský rok, ale objednám si jednu, dve maličkosti. Naozaj to nie sú nejaké prevratné veci, väčšinou som spokojnejšia práve s tými drogerkovými. Hlavne, keď ide o pleťovú kozmetiku tak vsadím skôr na oriflame.
môj blog:
styllin.blogspot.sk
tak urcite ano, netvrdim ze totalne vsetky veci v tych katalogoch su k nicomu, ale ja si skor zajdem do tej drogerky kde ti vidim, odskusam a tak :)
OdstrániťNaprosto s tebou souhlasím...Některé věci mě sice docela překvapily od každé ze značek, ale za tu cenu se dá sehnat spousta lepších věcí i v drogériích...A hlavně se mi ty značky zprotivily právě tím katalogovým prodejem, pořád vám něco cpou...Když jsem byla u Oriflamu, myslela jsem, že mě z toho klepne...
OdpovedaťOdstrániťsom rada za suhlas..mna tiez do toho chceli kamaratky zatiahnut s tym, ze budu mat pod sebou niekoho, ale nechcela som a dobre som urobila..vobec mi to nie je sympaticke fakt
Odstrániť