piatok 21. decembra 2012

Benecos - ceruzka na oči

Krásny koniec sveta vám želám :D :)

Ceruzka na oči od značky Benecos čakala celkom dlho na svoju premiéru. Dostala som ju v Senzaboxe. Celkom som sa na ňu tešila, lebo ceruzky používam celkom rada a hlavne v prípade, že sa mi nechce vyťahovať tiene. Spravím hornú linku, riasenka a idem. Bohužiaľ ma ale celkom sklamala, tak si podme v skratke povedať prečo.

Ceruzka je obyčajná s normálnym dizajnom. Je čierna s čiernym viečkom a koniec je v jej farbe. Má 1,13 gramu. Malo by ísť o nejakú bio kajalku na oči. Ja neviem, mňa táto BIO a extra mega super bez somarín kozmetika dáko neberie. Popravde tomu moc neverím. Dostala som hnedú, čo mi nejak moc nevadí.
Ceruzka sa dobre orezáva a je mäkká. Tým pádom sa s ňou kreslí dobre a je pekne pigmentovaná.






Čo je ale mojím problémom s ňou je to, že na mne vôbec ale vôbec nevydrží. Dovolím si tvrdiť, že na mojich viečkach fakt vydrží čokoľvek, ale táto ceruzka na mňa nefunguje. Ráno si nakreslím hornú linku a za pár hodín, možno tie 3-4 tam už nemám takmer nič. Chvostík nikde, len sem tam niečo v strede viečka, čo sa do večera úplne vytratí. Neviem čím to bude, kedže aj lacné Essence ceruzky na mne v pohode vydržia. Táto extra BIO prírodná nie. Je mi to celkom ľúto, pretože je pekne pigmentovaná, mäkká, super sa s ňou kreslí, ale nevydrží.
Skúšala som ju aj s bázou, na tiene, prepudrovať viečko, ale nefunguje nič. Mamka ju skúšala tiež, ona si pre zmenu kreslí spodnú linku, ale bolo to takmer to isté. Po práci okolo 4 prišla domov a mala pod viečkom len dáke nepatrné stopy.

Neviem či mám vadné balenie, alebo len pre nás dve tá ceruzka je nevhodná.

+ pigmentácia                      - biedna výdrž
+ mäkkosť                          - kúpa len cez internet
+ dobre sa orezáva

Ja neviem no. Je mi tej ceruzky ľúto, ale odkedy ju mám, leží mi naspodku v nádobke medzi ostatnými ceruzkami. Som rada, že som ju mohla vyskúšať, ale pre mňa je k ničomu.

Máte ceruzku od Benecos-u? Aká je pre vás, ste s ňou spokojné?


wykyy

4 komentáre:

  1. Já mám tužku doma a ještě jsem ji neotevřela. Hnědou nepoužívám. A slyšela jsem to samé - krásně měkká a pigmentovaná, ale výdrž nula:-(.

    BIO kosmetiku miluju, ale musím uznat, že dobrá dekorativka se shání těžko...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zas citala kladne recenzie, tak som zauvazovala ci som ja normalna alebo je nenormalna ta ceruzka :D
      ja celemu BIO stylu dako moc..ja neviem..ani tie bio potraviny a podobne veci..moznoze keby som vyskusala nieco zmenim nazor :)

      Odstrániť
  2. Mám stejný názor na tuhle tužku ;)

    OdpovedaťOdstrániť