piatok 14. decembra 2012

Rýchločlánok

Ahojte dievčence :)

Ak tento článok čítate medzi 9:00 a 14:00, tak ja sa momentálne pohybujem niekde po košickom centre a vychutnávam si atmosféru Vianoc v tomto meste :) Výlet bol naplánovaný už dlhšie, takže som sa naň veľmi tešila :)



Kedže som chodila do Košíc na výšku, vedela som, ako trhy vyzerajú tu a ako v mojom rodnom meste. Mamka to nikdy nezažila, takže sa veľmi tešila, že sa pôjdeme pozrieť aj na inomestskú vianočnú atmosféru. Jasné, že nevynecháme ani Aupark (Manufaktúra, Yves Rocher, Pupa ...) Dargov, Optimu (pre tie ktoré nevedia, sú to nákupné centrá) takže dúfam, že niečo málo nakúpim, aj ked mám pocit, že už to nemám fakt kde dávať :D Dokúpim ešte nejaké vianočné darčeky a ak ma niečo zaujme, plánujem pre vás novoročnú GA :)

Domov by som mala prísť kolo 4,5 podvečer, takže ak budem schopná, hodím vám sem fotky z trhov a info o tom, ako som pochodila na nákupoch :)

Prajem vám krásny deň,


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára