štvrtok 3. januára 2013

Dermacol - čistiaci gél s mikroperličkami

Ahojte moje milé čitateľky :)

Dnes by som vám chcela predstaviť prvý produkt z mojich vianočných darčekov a tým je gél od Dermacolu. Ježiškovi som písala, že by som potrebovala dáky peeling, pretože ten od Essence mi došiel a potrebovala som nový. Bola som zvyknutá si tvár odličovať takto, takže som chcela vyskúšať nový.

Gél je v maj priehľadnej tubičke ladený do modra. Mal by mať určený na normálnu až zmiešanú pleť. Ja ju mám suchšiu s troška mastnejším čelom, ale vyhovuje mi. Mal by byt dermatologicky testovaný a obsahovať výťažky z uhorky. Obsahuje aj panthenol.
Gél má 100ml.






Po vytlačení z tubičky má typicky gélovú konzistenciu. Ked som ho skúšala prvý krát a vytlačila si kúsok na prsty, skúmala som, že kde tie perličky vlastne sú. Nie je to typický peeling so zrniečkami, ale tie mikroperličky majú tiež gélovú konzistenciu a sú priehľadné. Na tvári vôbec neškriabu. Po rozotrení na tvár je gél príjemný. Tým, že perličky sú podobnej konzistencie ako celkový gél, nepoškodzujú kožný film a sú schopné nabaľovať na seba odumreté kožné bunky.




Čo mi na ňom vyhovuje je to, že ho stačí fakt málo. Vmasírujete ho do tváre krúživými pohybmi a opláchnete vodou. Make-up z tváre odstráni veľmi dobre. Tvár si potom dočisťujem micelárkou, ale tampón je úplne čistý.

Po každodennom používaní už skoro 2 týždne musím povedať, že my veľmi vyhovuje. Po očistení tváre s ním mám pocit sviežosti a pokožka je príjemne jemná a hladká na dotyk. Mám pocit, že dokonca aj jemne sťahuje póry. Zlú reakciu som zatiaľ nezaznamenala žiadnu. Parfemácia je príjemná čistá a cítim tam aj tie uhorky. 

+ konzistencia
+ parfemácia
+ výborne odstraňuje make-up
+ perličky sú jemné a neškriabu tvár
+ stačí ho použiť veľmi málo

Som spokojná. Za mňa určite odporúčam. Cenu vám bohužiaľ nepoviem, ale Ježiško ho kúpil v DMke. Na nete sa cena pohybuje okolo 3,50 - 4 eur.

Používate peelingy na tvár? Ako ste s nimi spokojné?


wykyy

6 komentárov:

  1. Ja som niekedy používala takýto pílingový čistiaci gél od Nivei, tiež bol taký modrý a vraj určený pre mladú pleť, ale ako nič moc no.. žiaden zázrak sa nekonal :D Tento ale vyzerá fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim ze viem co myslis, daco sa mi mari ze som ho tiez mala doma..tento je naozaj dobry, zatial spokojnost :)

      Odstrániť
  2. ja ho mam tiez a tak isto som milo prekvapena :) tie gelove zrniecka su uplne paradne :D mam chut ich vsetky rozpucit :D tiez ho pouzivam ako odlicovac a po docisteni biodermou je tampon uplne cisty,takze velka spokojnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdu mas tiez som z nich nadsena, uplne take smiesne mi pridu :D presne aj ja to tak robim, chytim biodermu a ani by som nemusela lebo tampon cisty :)

      Odstrániť
  3. použivam no nie pravidelne, skor ked sa nudim a mam chut sa s tym babrať, mam od Biodermy z rady Sebium :o) tentoé vyzera fajn, ešte ked aj cena nie je vobec zla ..:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ta cena myslim ze je slusna a ubuda fakt pomalicky, mohol by celkom aj vydrzat :)

      Odstrániť