sobota 19. januára 2013

Keď sa nudím ...

... tak sa líčim :D Viem, že je to troška padnuté na hlavu, ale som proste blbá :D Niekedy sa mi do líčenia vôbec nechce, inokedy na sebe skúšam rôzne veci, čo ma napadnú. A ináč to nebolo ani dneska. Dnešné líčenie je len výhovorkou na to, aby som sa nemusela učiť :D

Chcela som vyskúšať spodnú farebnú linku, ktorú ináč vôbec nenosím. Mám potom pocit, že s ňou vyzerám ako bábika s veľkými očami a je mi to neprirodzené :D Ale myslím, že pokus celkom vyšiel, tak sa naň môžte pozrieť.





Postup:
1. na celé viečko som ako vždy naniesla bázu Essence
2. pomocou štetca som na celé viečko naniesla tieň MUA pearl č.1
3. do ohybu oka a na nadočnicový oblúk som blending brushom naniesla tieň MUA matt č.19, ale len vo veľmi jemnej vrstve
4. vzala som MUA tieň matt č. 16 a rozblendila hnedý tieň smerom ku obočiu
5. tieňom Essnece colour and go 12 milky way som rozjasnila vnútorný kútik oka a naniesla ho aj pod obočie
6. Essence gelovou čiernou linkou a štetcom som spravila vrchnú linku s chvostíkom
7. vzala som si tenký štetec na linky a tieň Essence 56 hyped up a naniesla ho pod spodné riasy a potiahla aj pod chvostík na čiernej linke
8. pomocou Alverde bielej ceruzky som spravila vnútornú spodnú linku na zväčšenie oka
8. nakoniec riasenka One by one Maybelline na horné aj spodné riasy


Tak to by bolo odomňa na dnes všetko :) Dúfam, že sa líčenie páči aj vám, lebo mne celkom áno :)

Majte sa krásne,


wykyy

5 komentárov:

  1. mám to úplně stejně. také vymýšlím všechno možné, jen abych se nemusela učit. a kromě líčení třeba pořád přerovnávám svoje kosmetické lahvičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked sa ma clovek ucit tak robi vsetko mozne, vela z nas to asi pozna :D

      Odstrániť
  2. to nič, tiež to robím :D alebo idem večer do sprchy a predtým si nalíčim oči :D samozrejme že sa hneď odmaľujem, ale je to na hlavu :) no ale kedy inokedy mám čas skúšať niečo nové?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved prave :D a ked sa nalicit potrebujem, nechce sa mi :D som rada ze v tom nie som sama :D

      Odstrániť
  3. Super to je! Ja tam mám tiež tak, že keď mám niekam ísť tak sa mi líčiť nechce, ale keď som len tak doma, tak stále skúšam :D

    OdpovedaťOdstrániť