nedeľa 26. mája 2013

Ako som podviedla miláčika od Balei ...

Ahojte :)

Dnešný článok mi troška trhá srdce, ale musím sa vám priznať, že som podviedla môj milovaný púder od Balei a asi sa s ním rozídem už nadobro. Našla som totižto náhradu :( Ale ja za to nemôžem, to všetko iné bloggerky, oni ma k tomu donútili :D 

Dnes vám teda ukážem môj nový objav v oblasti púdrovej a to konkrétne púder od značky NYC. Celý názov tohto zázraku je NYC smooth skin pressed face powder. Uff to je názov :D Púder som si kupovala asi pred 3 týždňami a odvtedy som ho používala takmer denne. Potrebovala som ho otestovať a hlavne spísať si dôležité body kvôli recenzií, ktorú práve čítate, tak poďme na to :)

Obal sa mi celkom pozdáva. Páčia sa mi tieto vyklápacie systémy, nemám moc rada púdre s viečkom, ktoré sa len nasadí, je to dosť nepraktické pri prenášaní. Obal je čierny, vidno na ňom otisky prstov, ale ináč mi nevadí. Na prednej strane názov, vzadu máme odtieň, gramáž - 9,4 gramu a spotreba do 30 mesiacov. Za mňa obal fajn, niekedy mám dokonca problém to otvoriť, drží to fakt perfektne.

Vo vnútri nájdeme zrkadielko po celom viečku, čo veľmi oceňujem. Súčasťou bola aj špongia na nanášanie, ktorú som okamžite vyhodila, nenávidím to.




Samotný púder má na sebe vytlačené logo NYC. Zatiaľ sa javí ako pekne jemne namletý, nikde som nevzhliadla hrudky alebo tuhé miesta, ktoré by sa štetcom nedali nabrať. Používam naň ako vždy kabuki štetec a naberá sa to perfektne. Púder práši fakt len minimálne, čo je super :)

Odtieň, ktorý som si kúpila ja, je tuším druhý najsvetlejší po transparentnom a to konkrétne 702A naturally beige. V drogérke sa mi zdal dosť svetlý, ale poznáme to úžasné svetlo, takže som ho vzala a spravila som dobre :) Je presne odtieňu mojej pleti a krásne mi sadol.




Prvá vec, prečo som rozhodnutá ho vymeniť za Baleu je to, že ho na tvári absolútne nevidno. Na tvár ho samozrejme nenatieram ale vklepkávam, takže spraví krásny prirodzený matný finish. Baleu mi na tvári bolo mierne vidno a hneď po prepúdrovaní, som na slnku vyzerala ako poprášná múkou. Jasné, že to po chvíli zmizlo, ale tento to vôbec nerobí a niekedy mám doslova pocit, že som ho na tú tvár pri líčení aj zabudla dať.

Druhou vecou je výdrž a dooosť dlhodobé zmatnenie pleti. Tú mi zmatnila aj Balea ale mám pocit, že toto na mne vydrží fakt až do neskorého večera. Pleť sa mi v poslednej dobe dosť zmenila. T-zóna sa mi začína mastiť až primoc, a navyše nemám rada keď sa po nanesení make-upu z neho lesknem. Takže ja používam púder zakaždým a tomuto nemám čo vytknúť.

Zabudla som spomenúť cenu, kupovala som ho za 2,59 eura v 101tke.

+ cena
+ zrkadielko v balení
+ odtieň
+ výdrž
+ prirodzený finish


Som s ním totálne spokojná a nemám mu vôbec čo vytknúť. Balei sa ospravedlňujem, ale našla som oveľa lepšiu náhradu, čo som popravde ani nedúfala, pretože som o tom púdri básnila vkuse :)

Otázka na záver je jasná. Máte skúsenosti s týmto púdrom? Ste z neho rovnako nadšené ako ja? :)


Majte krásny deň,


wykyy

12 komentárov:

  1. Momentálne používam púder od Rimmelu Stay Matte a začínam sa pozerať po inom. Mám už niekoľké balenie po sebe a mám pocit akoby si na ten púder moja pleť už zvykla a nemá taký účinok ako voľakedy. O tomto od NYC čítam len samú chválu, tak keď konečne miniem ten môj Rimmel, určite padne voľba práve na tento púder.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o stay matte som citala dost rozporuplne recenzie, tak som to nechcela riskovat a tento je vazne uzasny, chod donho :)

      Odstrániť
  2. Už som o ňom veľa čítala, ale ja míňam púdre strašne pomaly, teraz mám rozpoužívaný od Max Factor a transparentný od Dermacolu a mám pocit, že mi vydržia do konca života :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tie transparentne fakt vydrzia strasne dlho, to sa neda minat :D

      Odstrániť
  3. mám ho tiež asi 3 týždne, doteraz som bola Rimmeláčka, ale toto sa fakt nedá porovnať, už žiadna múka po tvári, som spokojná a za tú cenu... zbožňujem aj labutienku, kabuki so sebou do kabelky neberiem, a keď je potreba, rýchlo ňou prebehnem T-zónu aj počas dňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ze je uzasny? a ta cena tiez :) ja tie labutienky nejak nemam rada, mam pocit ze to nabera moc, ale do kabelky je to fajn :)

      Odstrániť
  4. Žeby ma tu práve niekto nenápadne nahováral poobzerať sa po novom púdriku? Veď ten môj sa už míňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snazim sa hlavne nenapdne :D tak to bez okamzite pon, minajuci sa puder je katastrofa :D

      Odstrániť
  5. po rokoch som si kúpila balea púder a myslela som si, že púder ako púder..lenže všetky blogerky boli z tohto nyc také unesené, že ja, aj keď som to dovtedy považovala za rozmarnú súčasť kozmetickej výbavy, som si ho kúpila asi mesiac po baley a ... no... baleu si vzala sestra a nyc je takmer minutý!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mna balea momentalne stoji a odkedy mam tento, ani som sa ho nedotkla..chudatko, asi sa citi urazena :D

      Odstrániť
  6. ja už asi zo pol roka mam fixacny transparenty od dermacolu, a je tam toho ešte strašne vela ako keby ho použivam par dni, ale o tomto som čitala už strašne vela recenzii a chystam sa nanho uz dlho, ale vzdy nato ked som v drogerii nejak zabudnem, aj ked ho teda nejak k zivotu nepotrebujem, chcem ho..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento pocit poznam doverne :D netreba mi to - ale musi to byt moje! :D

      Odstrániť