sobota 4. mája 2013

Najobľúbenejšia letná manikúra

Ahojte :)


Nechtové príspevky tu moc nenájdete, ale keďže prichádza leto a vtedy ma baví lakovať si nechty oveľa častejšie ako inokedy, sem tam sa tu nejaký príspevok objaví :) Dúfam, že sa vám budú páčiť.

Dnes vám ukážem moje naj naj naj kombo, ktoré nosím každé leto, alebo teda vtedy, keď už začne vykukovať slniečko. Milujem na leto výrazné farby, pretože krásne na slnku vyniknú.

Na tieto nádherné nechty vždy volím rovnaké laky, nikdy ich nemením, pretože som zatiaľ nenašla iný podkladový lak, ktorý by k tomu vrchnému pasoval viac.

Nechty si vždy najprv nalakujem basecoatom, teraz používam od NYC. Naň nanesiem 1 vrstvu laku od Pupy č. 501. Tento lak sám o sebe je úžasne pigmentovaný, stačí 1 vrstva, rýchlo schne, ale mne ten štetec nevyhovuje, na moje nechty je moc úzky a navyše ten lak je dosť riedky, takže je problém s ním prejsť okolo kožičky, aby mi tam niečo nezatielko. Preto mám od tejto značky len tento lak. Naň po zaschnutí nanesiem 1 vrstvu laku od Essence 94 gold fever. Niekomu sa tento lak môže zdať skôr vianočný, keďže je zlato-červený, ale ja ho milujem na leto :) Myslím, že to je najkrajší lak, aký kedy Essence spravili (keď nerátam môjho miláčika šupinkáča night in vegas).

A teraz sa kochajte fotkami, no nie je táto kombinácia úžasná? :) Páči sa mi na to hlavne to, že na slniečku sa to nááádherne leskne rôznymi odtieňmi červenej, oranžovej a zlatej.

(za kožičku a zatečený lak sa ospravedlňujem, ale potrebovala som rýchlo fotiť, pretože mi zachádzalo slnko :D )


bežné svetlo - vo vnútri



bežné svetlo - na balkóne


na priamom slnku




Aký je váš najobľúbenejší lak na leto? Lakujete cez leto často tú istú kombináciu, pretože sa potom na svoje nechty neviete vynadívať ako ja, v prípade tohto komba? :)


Želám vám ten najkrajší deň a zároveň sviatok voľna,


wykyy

1 komentár:

  1. ja v lete striedam všetky laky, ktoré mám :D pretože v zime si nelakujem nechty vôbec ale vôbec. a potom to musím nejako doháňať. momentálne mám na rukách akúsi hnedo-bordovo-fialovú farbu, ale najradšej mám také oranžovo-ružové (koralové/broskyňové.. nech si to každý nazve ako chce). najlepšie sa taká farba vyníma práve v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť