pondelok 20. augusta 2012

Alverde biela ceruzka

Pekný deň :)

Dnes by som Vám chcela predstaviť najpoužívanejší produkt z dekoratívky, ktorý mám. Používam ho takmer každý deň ...

... Ide o bielu ceruzku od Alverde z limitovanej kolekcie farieb na tvár (foto nižšie). Myslím, že každá ste si ju všimli v DMke a ja tiež. Najprv som okolo nej chodila bez povšimnutia a všimla si ju až vtedy, ked z nej všetky veci boli vo výpredajovom stojane po 1-3 eurá. Najprv som rozmýšľala, či si z nej vôbec dačo kúpim, ale ked som zbadala túto ceruzku, skončila v košíku a ja som spokojná pochodovala ku pokladni zaplatiť. Stála ma 1 euro a myslím, že je to veľmi dobrá kúpa. Vždy som chcela Jumbo ceruzku od NYXu, ale kvôli tomuto jednému produktu sa mi neoplatilo robiť objednávku a platiť poštovné. Takže ked som našla túto ceruzku v DMke, bolo rozhodnuté.


http://www.kalterkaffee.at/2012/01/die-wochenschau-mit-godfrina_15.html
zdroj

Je drevená a na konci má namaľovanú farbu takú, aká je. Má 10cm a je hrubá, takže je na ňu potreba to hrubšie strúhatko.







Najprv som ju chcela používať ako tieň (pretože neviem či len pre mňa, ale je fakt problém zohnať biely očný tieň, ktorý na viečku aj vidno a je matný), ale ked som raz na ňu naniesla práškový očný tieň a videla tú intenzívnu farbu, používam ju už len ako podklad. Tiene na nej krásne vyniknú, majú intenzívnu farbu, nezlievajú sa do záhybov oka po celý deň a držia na nej výborne. Používam ju aj pod obočie ako podklad pod rozjasňovač a drží na nej tiež veľmi dobre.
Ďalej sa sá veľmi dobre použiť ako podklad pod farbenú linku, ktorú chceme spraviť tienmi pomocou štetca.
Blendí sa veľmi dobre, nedrie viečko a má takú krémovejšiu konzistenciu. Nie je to typická tvrdá ceruzka.




Som s ňou naozaj veľmi spokojná. Ostatné odtiene ma až tak nezaujali, takže som si kúpila len bielu a neskôr aj čiernu, ktorú používam bud ako očný tieň, alebo pomocou šikmého štetca ako čiernu linku na horné viečko. Priznám sa, že som bola "nenažraná" a kúpila som všetky 3 biele, ktoré tam ostali. Neviem čo budem robiť ked mi dojdu. Táto ceruzka sa stala každodennou najpoužívanejšou vecou v mojej kozmetickej zbierke.
Ak máte ešte možnosť, zbehnite sa na ne pozrieť. Určite ich nájdete vo výpredajových stojanoch v každej DMke. Možnože nie konkrétne túto bielu, lebo tá mizla u nás ako prvá, ale aj ostatné odtiene stoja za povšimnutie. Či už ako spomínaný tieň, alebo farebná linka.
Prikladám Vám aj fotky, aby ste mohli vidieť, čo spraví s obyčajným očným tieňom od Essence (55 - Shrimp me up, 56 - Hyped up). 





Takže toto bola malá rada pre Vás, ako vyskúšať inú "bázu" pod tiene, ako typickú krémovú od rôznych značiek.

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či aj vy máte niektorú z týchto ceruziek a či ste s nimi spokojné.


wykyy

6 komentárov:

  1. ahoj, som rada že som na teba narazila, hned ta sledujem :)Super blog, len tak dalej :)
    Inak tuto ceruzku som si prave napisala do zoznamu veci ktore si chcem kupiť, vyzera fakt super :) Tiež by som strašne chcela jumbo pencil milk od NYX :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, dakujem som velmi rada za kazdeho noveho citatela :) ta ceruzka vazne sojji za vyskusanie, rozmyslam ze obeham este obe dmky u nas ci ju niekde este nemaju fakt mi bude chybat ked ich vsetky 3 dominam :/ tak vela stastia pri patrani ;)

      Odstrániť
  2. tu bielu ceruzku som najprv prehliadala...neskor vo vypredaji som ju drzala v ruke a teraz po tvojej recenzii velmi lutujem,ze som ju nevzala..vobec by ma nenapadlo,ze bude tak skvelo fungovat ako baza..este nejake zvysky vypredaja ostali,tak rychlo utekam do dm..nastastie mam obrovsku vyhodu,ze byvam skoro hned vedla dm :) ak sa ta ceruzka osvedci,budem fakt velmi stastna..kazdopadne ti velmi dakujem za tip :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skus zbehnut mozno ju tam este najdes :) ja som s nou naozaj velmi spokojna hadam budes aj ty ak na nu este narazis :)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť