streda 15. augusta 2012

ELF kozmetika

Vyzerá to tak, že mánia po nakupovaní tejto kozmetiky už pomaly utíchla a na ostatných blogoch sa o nej dočítame už len minimálne. 
Priznám sa, že keď  som narazila na stránku www.elfkozmetika.sk, bola som nadšená. Tie ceny sa mi zdali úžasné a tak som neváhala a pár vecí si v 1. objednávke kúpila. Potom prišla  ďalšia a bolo ich dokopy 5. Poslednú objednávku som urobila niekedy minulý rok.
Produktov nemám veľa ale myslím si, že za dobu testovania niečo cca rok Vám budem môcť poskytnúť náležité informácie a skúsenosti.
Výrobky mám väščinou z tej základnej rady, len 1 mám z rady Studio.
Nové ceny bohužiaľ už neovládam, keďže som produkty kupovala ešte pred ich zdražením, takže budem písať staré. (keď  tak si ich môžte pozrieť na ich stránke)

Myslím, že môžem začať s recenziami :)

Makeup Mist & Set (4 EUR)

Ide o fixačný sprej na make-up. Strieka sa po dokončení make-upu na tvár vo vzdialenosti 30cm a mal by make-up fixovať celý deň. Obsahuje výťažky z aloe vera, zeleného čaju, uhorky a má vitamíny A, C a F.

Ako jedna z mála vecí, ktoré od ELFu mám, to čo sľubuje aj splní. Stačia 3 streknutia na tvár a celý make-up Vám vydrží naozaj celý deň. Zozačiatku mi vadila parfemácia, ale zvykla som si :) Nepoužívam ho síce každý deň, ale aj pri občasnom použití som videla istý rozdiel.

Fľaštička má 60ml a myslím, že vydrží dlho. Čo je na ňom ešte výborné je to, že make-up sa neotiera. Pri lacnejších a zle zasychajúcich make-upoch je tento problém veľmi častý, takže tento sprej to vyrieši.






Eyeshadow primer (1,73 EUR)

Tento produkt Vám ani nemusím predstavovať. Vlastní ho myslím každá z nás, ktorá si niekedy z ELFu niečo objednávala. Ide o podklad pod očné tiene. Mám ho v odtieni Sheer, čo je ten základný béžový odtieň. Má 5 ml.

Tiene s ním vydržia celý deň a zvýrazní aj ich farbu. Stačí ho naniesť veľmi málo a splní to, čo sľubuje. Nemám čo viac dodať. Nepoužívam ho často, ale som s ním veľmi spokojná.








Tinted moisturizer (1,73 EUR)

Tento produkt by mal byť niečo, ako tónovací podkladový krém. Mal by hydratovať, zjednocovať farbu pleti a neupchávať póry.
Jeden z produktov z ktorým nie som vôbec spokojná. Vadí mi na ňom parfemácia, ktorá je strašne chemická (niečo čo sa snaží podobať na citrusy),  ďalej to, že nezakryje naozaj vôbec nič. Pleť nemám až takú problematickú, ale toto nezakryje naozaj nič a pleti dodá taký zvláštnu žlto-oranžovo-neviemakú farbu. Odtieň som síce trafila, ale nie je to nič pre mňa. Navyše som mala pocit, že po používaní cca týždeň sa mi pleť zhoršila. Mala som na lícach červené fliačky a začali sa mi viac robiť vyrážky.

Myslím, že netreba dodávať, že za seba určite neodporúčam. Aj za tie necelé 2 eurá, sú to vyhodené peniaze a produkt čoskoro asi poletí do koša, lebo mi len zaberá miesto.
Mám ho v odtieni Light beige, má 12g a mal by mať SPF 15.







All over cover stick (1,73 EUR)

Krycí krém v tyčinke. Ide v podstate o korektor. Tento produkt je oproti poslednému spomínanému úplný opak. Nikdy predtým som nemala tuhý korektor, ale som s ním spokojná. Zakryje nedostatky na pleti, začervenané miesta, kruhy pod očami. Nanášam ho štetcom na korektor.
Odtieň mám Ivory a objem je 4g.






Púder essential (1,73 EUR)

Bohužiaľ jeho pôvodný názov neviem, keďže ako skoro z každej elf veci sa hneď  zošúcha názov. Je to obyčajný púder, ktorý by mal zmatniť pleť.
Použila som ho len párkrát, pretože je na mňa tmavý. Mám ho v odtieni Light beige. Zmatní na určitý čas (cca 4-5 hodín) potom treba znova pleť prepudrovať. Myslím, že výkon a všetky jeho vlastnosti zodpovedajú cene. Druhýkrát by som si ho už nekúpila ale ako púder do kabelky myslím, že postačí. Čo mi na ňom dosť vadilo je to, že strašným spôsobom práši. Používala na som naň rôzne štetce, aj hubku na púder ale bolo to zakaždým to isté. A navyše je veľmi hrubo namletý.
Má 5g.





Healthy glow bronzing powder (1,73 EUR)

Tento bronzér mám v 2 odtieňoch a to Luminance a Sun kissed. Najprv som si objednala Luminance na základe recenzií pod produktom, že je vhodný pre bledule, na líčka. Ale ked mi prišiel, bol na mňa svetlý. Takže som ho používala ako rozjasňovač. Poslúžil ako mal, bola som s ním spokojná, ale už som si kúpila od inej značky a tento skoro vypotrebovala.

Druhý odtieň som prepokladala, že využijem na kontúry, alebo keď  sa opálim, ako farbu na líčka. Omyl. Je to divná oranžová farba, ktorá sa nedá použiť asi na nič. Na líčka aj kontúry je veľmi oranžová. Navyše sa mi rozsypal a už sa nedal zachrániť, takže ho nepoužívam vôbec.
Majú oba 5g a tiež neskutočne prášia.






Duo eyeshadow cream (1,73 EUR)

Sú to obyčajné krémové očné tiene. Majú krásne sýte farby, ale usadzujú sa bohužiaľ do záhybov oka. Nepomohla tomu ani báza od elfu, ani moja milovaná biela ceruzka od Alverde, ani prepudrované viečko. Je to škoda, pretože tie farby sú naozaj krásne a intenzívne. Sem tam ich síce použijem ale je mi ľúto, že na konci dňa ich na oku už nevidím a navyše ich mám nekutočne usadené v záhyboch.
Mám ich v odtieňoch Butter pecan a Olive. Majú po 5g.




Olive

Butter pecan



Liquid eyeliner (1,73 EUR)

Mám 2 odtiene a to Black a Stardust.
Black, ako iste tušíte, je obyčajná čierna tekutá linka. Má tvrdý, neohybný aplikátor ale pracuje sa s ním dobre. Má peknú čiernu farbu, neodtláča sa na viečko, ale trošku dlhšie zasychá. Výdrž je normálna, nestriera sa z oka počas dňa, vydrží celkom dlho. Odličuje sa tiež jednoducho.

Druhá, Stardust slúži skôr ako efektová linka. Sem tam ju použijem na farbenú linku, ked ju chcem zvýrazniť a dodať jej trošku lesku. Sama o sebe moc nevyznie. Treba ju ale naniesť aspoň 2x pretože trblietok sa neuchytí až také množstvo.



ospravedlňte môj foťák, dnes má asi zlý deň :(

Black naľavo, napravo Stardust a pod nimi obe dokopy



Candy shop Lip gloss (1,73 EUR)

Tento lesk som dostala ako darček ku nákupu, keď  prebiehali rôzne akcie. Mám ho v odtieni Berry pop a má 11g.
Ide o lesk na pery v kovovej vysúvacej krabičke. Nanášam ho prstami, ale moc ho nepoužívam. Nenávidím lesky, balzamy alebo čokoľvek, do čoho musím siahnuť prstami. Výdrž je primerná, nie je to nič zarážajúce. Vonia sladko a farba je niečo medzi červenou a bordovou.








Tak myslím, že som vyčerpala všetko, čo doma mám od ELFu. Mala som toho viac (špirála, ceruzka, tiene, balzam, štetec na make-up ktorý sa mi rozpadol po týždni) ale myslím, že nemá zmysel písať o produktoch, ktorá som už dopoužívala a nemám Vám ich ako odfotiť, alebo som ich poslala do kozmetického nebíčka, lebo mi vôbec nevyhovovali.
Jediný produkt, ktorý tu nie a odporučila by som ho je balzam na pery z tej základnej rady. Za tie necelé 2 eurá je veľmi dobrý, hydratačný, má krásnu vôňu a dlho vydrží.

Napíšte mi do konmetárov, či vlastíte niektorý z týchto produktov a ste s nimi spokojné. Alebo máte rovnaký názor ako ja? :)

Pekný zvyšok dňa.


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára