sobota 25. augusta 2012

Catrice Illuminating powder


Pekný deň všetkým :)

Dnes to bude rýchly príspevok, pretože som dosť unavená aj ked je len 7 hodín večer. Bola som po nákupoch mimo SR, takže sa môžte tešiť na nové recenzie :)

Takže začnime. Chcela by som Vám predstaviť rozjasňovač od Catrice. Je z limitovanej edície Urban Baroque a kúpila som ho v DMke. Stál ma po zľava 3,29 EUR. Asi vypredávali celú limitku. Bohužiaľ neviem, či ho ešte niekde kúpite, ale myslím, že ked sa pokutráte vo výpredajových stojanoch, tak naňho natrafíte. Rozmýšľala som ešte nad štetcom z tejto LE, ale potom som si uvedomila, že ich mám doma na púder až moc. Takže som kúpila len tento rozjasňovač. Predtým som používala ten od Elfu (recenzia TU), ale nevyhovoval mi až tak. Tak som sa rozhodla kúpiť si iný. Som rada, že som ho našla v drogérke a mohla si ho obzieť, pretože kúpiť rozjasňovač v našich drogérkach je fakt zázrak. No ale prejdime k veci.

Rozjasňovač má čierny, okrúhly, plastový obal. Je dosť pevný, takže sa nemusíte báť, že pri páde sa zlomí, v kabelke praskne alebo niečo podobné. Tým pádom je aj samotný „púder“ chránený a nerozbije sa tak ľahko. Vo vnútri má na celom hornom vyklápacom viečku zrkadielko. Na zadnej strane sa o ňom dozvieme všetko. Gramáž, odtieň, názov, ako ho používať, kde bol vyrobený, atď.
Samotný rozjasňovač má mnoho rôznych farieb. Cez zelenú, svetlo béžovú, hnedú až po ružovú a sú uložené striedavo. Pôvodne mal po sebe vylisované kruhy rôznych veľkostí, ale logicky sa to používaním zotrie. Každú farbu osobitne nemá zmysel používať, takže po zmiešaní dostaneme pekný biely odtieň s množstvom malililinkých trblietok. Nemusíte sa báť toho, že by pri nanášaní opadávali na iné miesto ako ho nanášate.







Výdrž je celkom slušná. Na to, že ide o drogérkový rozjasňovač za pár eur, som s ním spokojná. Síce počas dňa pomaly stráca na intenzite a ku večeru ho nie je vidieť tak, ako je nanesený ráno, vidno ho stále. Používam naň štetec od Essence, ktorý sa už dávno nepredáva (foto nižšie). Je naň síce trošku veľký, ale mne vyhovuje. Nanášam ho nad farbu  na líčka na rozjasnenie a trošku aj pod obočie.

štetec od Essence


Produkt má zvláštnu parfemáciu. Niekomu by mohla určite vadiť, pretože pri nanášaní ho cítiť dosť, ale na tvári ho už počas dňa necítiť. Práši minimálne, takže v tomto mu nemám čo vytknúť.
Ked si to teda zhrnieme, rozjasňovač určite odporúčam. Som s ním spokojná a myslím, že ak si ho kúpite neoľutujete. Nemám síce s čím kvalitnejším porovnávať. Čakám na objednaný Benefit High beam, takže potom uvidím, či s ním budem aj naďalej spokojná :)
Budem rada, ak mi nepíšete dáky tip na dobrý rozjasňovač, prípadne link na recenziu a kde by som ho mohla kúpiť. Pekný zvyšok večera.


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára