sobota 1. septembra 2012

Článok o ničom a o všetkom

Pekný prvoseptembrový deň :)

Nečakajte, že dnešný príspevok bude mať niečo spoločné s recenziami. Dáme si oddychový kekací článok, kedže sa mi momentálne nechce rozmýšľať a foťák má dneska zlý deň, takže nespolupracuje. Zaostrovanie mu v tento "krásny" zamračený a zachvíľu asi aj upršaný deň, nič nehovorí.

Ako ste si mali možnosť všimnúť, zmenila som hlavičku blogu :) Pôvodný obrázok bol zbúchaný len narýchlo, aby tam vôbec niečo bolo a tak som si povedala, že to potrebuje zmenu. Na nete nájdete množstvo stránok, kde sa dá logo spraviť za pár minút, vybrať písmo, motív atd. Ja som moje robila cez stránku  http://www.freelogoservices.com/ ale ked som ho chcela uložiť, pýtalo to po mne registráciu. Tak som s nimi vybabrala a logo si printscreenla :) Majú to ale ochránené tým, že ked priamo v prehliadači zväčšíte stránku, logo neukáže celé. Tak som sa s tým musela len pobavkať a bolo :) Ďalšiu ochranu vymysleli takú, že logo pred uložením má na pozadí mriežku, ale to ľahko vyrieši skicár alebo podobný nenáročný program.
Takže mám novú hlavičku (ako sa to povie anglicky?) a veeeľmi sa mi páči :)

Ďalej mojou "novinkou" je, že som bez práce. Teda skončila som svojvoľne. Mala som absolventskú prax v jednej cukrárni u nás, ale už som si povedala, že stačilo. Nakecali mi toho veľa a ked prišlo na plnenie, dozvedela som sa, že ja som to zle pochopila. Takže dovidenia. Poobzerám sa po dačom inom, nenechám zo seba robiť debila ...
Bola som sa po poslednom dni v práci ešte prejsť po meste, ale nič zaujímavého som neobjavila. Ved v podstate mi ani nič netreba :D Kúpila som si tak akurát u šikmookých nálepky na nechty za pár centov, takže konečne som si dala do poriadku nechty :)




Včera ráno som začala s testovaním Benefit vecičiek a musím povedať, že som spokojná :) High beam drží jak pribitý celý deň, báza je dosť divná, ale Posietint dodá líčkam nááádhernú farbu. Môžte sa tešiť na recenzie plné pozitív :)

Dnes by som sa chcela pozrieť na e-shop Plum. Mal by byť spustený o 12.00, ale myslím, že ked sa nás tam naraz toľko ocitne, tak to celé padne :D Poštovné na Slovensko je myslím veľmi slušné oproti iným českým stránkam. Stojí 150 Kč, pokiaľ si objednáte tovar do 1000 Kč. Potom je poštovné zdarma. Platiť sa dá cez kartu, alebo na dobierku, alebo Plum umožňuje aj osobný odber v Brne.
Veľmi by som chcela EOS balzam, štetec od Ecotools a možnože aj niečo viac ...

Poslednou vecou ktorú by som dnes chcela spomenúť je, že som bola nominovaná na Liebster blog od Adriky, za čo jej veľmi pekne dakujem :)




Pravidlá:


poďakovať osobe, ktorá ocenenie udelila
- odkázať späť na osobu, ktorá mi ocenenie udelila
- navrhnúť ďalších 5 blogov na ocenenie s menej než 200 čitateľmi
- informovať bloggerov o nominácii na ocenenie
- umiestniť ocenenie na blogu


Možnože týmto nejak poruším podmienky, ale nemám prehľad o novo začínajúcich blogoch, takže všetky dievčatá ktoré máte pod 200 čitateľov, tak Vás nominujem :)

Ďakujem za Váš čas, hádam som nenudila :)


wykyy

2 komentáre: