štvrtok 13. septembra 2012

Dermacol matte cover make-up

Tak opäť tu máme niečo od Dermacolu. Tentoraz sa budem venovať obyčajnému make-upu.

Podľa oficiálnej stránky ide o:
- ľahký zmatňujúci make-up so stredne krycou schopnosťou
- vytvára zamatový a prirodzený vzhľad aj bez požitia púdru
- obsahuje maslo karité, ktoré pleť chráni pred voľnými radikálmi
- obsahuje silikóny, ktoré dodávajú pleti hodvábny pocit
- zanecháva pleť matnú počas 16tich hodín

S niektorými bodmi súhlasím, iné sú veľký blud. Stredne kryciu schopnosť ako-tak má, to je pravda. Je čiastočne matný, ale pleť určite nie je taká matná ako po použití púdru. A 100% nevydrží 16 hodín.

Opäť začnem obalom. Je klasický tubičkový, bez pumpičky. Make-up z neho musíte vytlačiť, tým pádom sa množstvo koriguje veľmi ťažko.
Na prednej strane sa dozvieme všetky potrebné informácie a odtieň. Ja ho mám v tom najsvetlejšom, číslo 1. Predáva sa v 3 odtieňoch, čo si myslím, že je veľmi málo.
Na zadnej strane na zvare vidíme dátum spotreby (07/2014), popis v 4 jazykoch, zloženie a to, že bol vyrobený v EU. Make-up má klasických 30ml.
Po otvorení je viečko zapečatené a treba z neho strhnúť striebornú nálepku. Takže máme istotu, že ho nik pred nami neotváral, neskúšal, neochytkal atď.







Ked sa zameriame na konzistenciu, je veľmi ale veľmi tekutá. Myslím, že jediný spôsob ako ho aplikovať, je vytlačiť si dané množstvo na chrbát ruky a odtiaľ ho naberať štetcom, hubičkou prípadne prstami. Treba si však dávať veľký pozor, aby Vám nestiekol dole. Je fakt strašne riedky, pripomína mi to obyčajný tekutý jogurt.



Odtieň je prirodzený, skôr do ružova, čo mi vyhovuje. V tom najsvetlejšom odtieni v ktorom ho mám ja, je aj tak dosť tmavý, takže bledulky moje - opäť smola. Bála som sa, aby som zas nenatrafila na make-up, ktorý mi v drogérke sadne a doma zistím, že je na mňa tmavý, ale našťastie sa tak nestalo. Nie som síce opálená, ale myslím, že na zimu mi bude bohužiaľ tmavý, aj ked teraz mi vyhovuje.

Krytie je no .. pravdupovediac nič moc. Stredné? Nemám ten pocit. No neni ani nízke. Zakryje drobné nedokonalosti na pleti, na kruhy pod očami a vyrážky je určite potrebný korektor. Na pleti zanecháva mierne matný nádych, ale púder potrebuje určite. Na moju pleť pôsobí príjemne, nezanecháva pocit masky a ani nezvýrazňuje suché miesta. Nanáša sa dobre, schne presne tak, ako to potrebujem, čiže sa dá v kľude rozotrieť tak, ako je potreba. Menšie mínus je, že aj s bázou zalieza do pórov. Nie je to katastrofálne, ale po celom dni nosenia vidno, že sa v poroch usadil. To isté aj na čele a medzi obočím.
S výdržou som celkom spokojná, aj ked to nie je vrchol toho naj, čo som zatiaľ vyskúšala. Tých 6-8 hodín myslím, že zvládne, neskôr ako som spomínala, sa usadí do pórov a vrások a tým pádom nepôsobí až tak prirodzene. Počas dňa treba sem tam prepudrovať, pleť určite nezanechá matnú 16 hodín. Je to fakt blud.


Parfemáciu nemá žiadnu. Je to typická makeupovská "vôňa". Jeho cena na stránke je 5,73 eur a ja som ho kupovala za necelé 2 eurá v Českom Rossmanne. Neviem z akého dôvodu tam taká cena bola, ale chcela som ho vyskúšať, odtieň mi sadol, takže prečo nie.
Som s ním celkom spokojná, aj ked radšej mám make-upy s pumpičkou a tuhšej konzistencie. Druhý krát si ho už asi nekúpim, ale tento čo mám určite spotrebujem.

Máte skúsenosti s týmto make-upom? Podeľte sa somnou aj s ostatnými, budem rada :)


wykyy

6 komentárov:

  1. Mám ho doma a pre mňa totálny prepadák ... na krytí m až tak nezáleží, ale výdrž, mastnú pleť nemám, ale ani suchú nie a vydržala som sa s ním nelesknúť tak pol hodinku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je pravda ze sa clovek po nom zacne lesknut rychlo, ale zas vydrz nema taku strasnu, nerobi flaky ani mapy..ale nie je to bohvieco naozaj :/

      Odstrániť
  2. prijala by som fotky ako vyzerá na tvári , keď nie celá tvár tak aspoň kúsok ... neplánuješ také dačo ? :) inak super články, ešte som nevynechala žiadny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, som rada ze sa clanky pacia :) no pokusala som sa o to uz neraz ale ten fotak..ono to zaostruje pekne len na veci, ktore su niekde polozene a musim mat oprete ruky aby sa mi netriasli..takze ked bude lepsi fotak nie je ziadny problem :) teraz je to skor nemozne, aj ked by som velmi rada, predsalen to viac ukaze ako to naozaj na tej tvari vyzera :/

      Odstrániť
  3. prepáč že sa to vôbec netýka makeupu, ale ďakujem ti že si si ma dala naboku medzi blogy čo čítaš, fakt ma to potešilo, dnes večer som niečo takéto milé naozaj ptorebovala, ďakujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada ze som ta potesila :) niekedy aj malickost staci vsak? ;)

      Odstrániť