pondelok 3. septembra 2012

Moschino I love love - ako rozoznať fake od originálu

Ahojky :)

Dnešný článok by som chcela venovať mojej naj naj naj voňavke a to Moschino I love love. Prvý krát som sa s ňou stretla u kamarátky, ktorá mala doma už len prázdny flakónik - 4,9 ml balenie a tak veľmi ma zaujala, že som hned vedela, čo chcem na Vianoce. Milujem tú vôňu a žiadnu inú už nepoužívam na leto. Ked mi však postupne začala dochádzať, chcela som si znova objednať novú. A v tom ma prekvapila moja najlepšia kamarátka, ktorá mi ju kúpila na posledné Vianoce. Bola som z nej nadšená a otvorila som ju až tesne pred letom.
Nazačiatku sa mi na nej nezdalo nič zvláštne. Krabička rovnaká ako u originálu, všetko sedelo, ale šok prišiel po vytiahnutí voňavky.
Teraz Vám ukážem, ako ľahko a rýchlo rozoznáte fake od originálu.

Naľavo je vždy originál, napravo fake.

Flakón
Ako už na prvý pohľad vidno, jedna z nich je určite fake. Fake má spodnú časť oveľa tmavšiu ako originál, navyše aj na dotyk je to sklo leštené dosť na hrubo.
Písmo na modrej časti je úplne iné na faku, ako na originále. Je menšie, písmená sú viac k sebe natlačené a slová "CHEAP AND CHICK" by mali byť rozdelené slovom AND, ktoré má úplne iný font a je menšie.
Ked sa zameriame na vrch flakónu, je skoro rovnaký, biely, avšak farby sú úplne otrasné. Vôbec sa výrobca ne*ral s tým to aspoň dôveryhodne napodobniť. I LOVE je napísané oranžovou-žltou farbou, zatiaľ čo originál to má krásne výrazne oranžové. Modré "srdiečko" za nápisom je tiež tmavšie ako na originále. Navyše je to celé divne rozmazané a nie je to vôbec natlačené ostro.







Rozprašovač
Ďalšia vec, ktorá ma zarazila na faku je, že má rozprašovač veľmi nízko vtlačený. Alebo teda lepšie povedané, je oveľa kratší ako originál. Fake má bielu farbu toho kolieska, čo rozprašuje, zatiaľ čo originál je čierny.




Vrchnáčik
Bola prvá vec, ktorú som si všimla a začala uvažovať, že ide o fake. Je divnej neónovo oranžovej farby. Originál má krásnu oranžovú farbu a neónovej sa nepribližuje ani z ďaleka. Ďalšia vec je, že srdiečko pod vrchnáčikom je robené opačne. Teda cíp srdca na faku je naľavo, na originále napravo.







Popis
Nálepky naspodku flakóna nie sú až také odlišné, ale isté veci tam nájdeme. Iný font písma, nálepka je väčšia a sú na nej ináč zoradené informácie.
Dúfam, že je aspoň niečo vidno. Veľmi zle sa to fotí, pretože písmená sú strieborné.




Vôňa
Ak by som toto všetko ešte nejak prekusla a povedala si, že teda už tú voňavku používať budem, aj napriek tomu, že ten flakón nie je originálny, tak v poslednom kroku, teda po vystreknutí voňavky, ma skoro porazilo druhý krát. Tá voňa sa ani milimetrom nepribližuje k originálu. Je to lacná vôňa, hádam ako od šikmookých voňavka za 2 eurá. Je to proste humus. Originál má nádhernú citrusovú nevtieravú vôňu, ale fake ... To sa proste nedá, aj keby ste sa veľmi snažili. Je to totálne prekorenená divná vôňa, ktorá sa podľa mňa nedá ani používať. Je to zmes všetkých možných vôní, aké Vás len napadnú. Pochybujem, že tá vôňa aj vydrží dlho. Vážne to vonia strašne lacno. Možnože by to niekomu voňalo (predsalen som na sladké a citrusové vône), ale ja fakt neviem. Čakala som že aspoň s tou vôňou si dajú práce, ked už ten flakón je otrasný.

Veľmi ma to mrzí, pretože som z tej voňavky mala veľkú radosť a kamarátka vedela, že potrebujem novú. Viem aj to, že ona za to bohužiaľ nemôže, pretože krabička bola identická s originálom a bola zabalená v celofáne, takže nemala ako zistiť, že ide o fake. Kupovala ju tuším na bazoši, cenu mi pochopiteľne nepovedala. Neviem teraz ako to idem riešiť. Možnože si popýtam od nej kontakt na toho pána a skúsim mu to pekne poporiadku všetko vysvetliť a bude sa s tým dať niečo robiť. Je mi to ľúto aj kvôli nej, pretože do toho investovala asi nemálo peňazí, chcela mi urobiť radosť a tá voňavka je naozaj k ničomu. Aspoň pre mňa.

Dúfam, že som aspoň niektorej z Vás pomohla. Aspoň vidno, že faky sú naozaj všade a nemusia to byť len drahé značky kozmetiky či parfémov. Radšej si pár eur priplatte a kupujte z internetových overených stránok, ako od ľudí, z bohvieakých inzertných stránok.

Máte aj vy doma dáky voňavkový fake? Alebo mi poraďte inú krásnu vôňu od Moschina, ktorá by sa hodila na nadchádzajúce zimné obdobie. Budem rada, pretože ich voňavky sú úžasné a nie zas také drahé (teda ak kupujeme z e-shopu nie v drahej fannke).


wykyy

12 komentárov:

  1. Tiez som skor na citrusove vone. Mne krasne vonia Moschino Funny, taka celorocna a Hippy Fizz pouzivam v lete. A strasne sa mi paci Lanvin alebo este John Galliano parlez-moi d ́amour, na tuto vonavku maju teraz na parfemia.sk akciu 30ml za 19,9

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za typy, pojdem sa asi prejst do fannky a pocuchat daco :) strasne ma zaujala od moschina pink bouquet ale zda sa mi az moc predrazena..na nete som ju najlecnejiu videla za tusim pomaly 60 eur..

      Odstrániť
  2. Já vždy nakupuji vůně jen v parfumerii nebo na letišti, neriskovala bych:-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je najrozumnejsie :) len vies tazko clovek zisti ci ide o fake ak je ten parfem zabaleny v krabicke a este aj celofane..tazko veru no..

      Odstrániť
  3. ja som si nedávno z parfums.sk objednala moschino-toujours glamour za 13,5 eur, pretože išlo o tester-a neviem, či vieš, ale testery sú rpbené tak, že vydržia dlhšie voňať. za mňa super, avšak silná vôňa a myslím, že nesadne každému, takže si určite očuchni v parfumérke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Right away I am ready to do my breakfast, later than having
    my breakfast coming again to read further news.


    Here is my homepage: excavator

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Үou cаn definitеly see yοur skills within the work you write.
    The worldԁ hopes for more passionate writers like yоu who are not
    afraid to mention how they belіeve. At all times go after your heart.



    Reіew my blog: jasmin cam

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak na moje velke pocudovanie mi prave z parfums prisiel totalny fake - cierno cervene cheap and chic Moschino ,ale uz krabicka bola katastrofalna, strasne nieco, poriadne som im vynadala a samozrejme reklamovala a odvtedy nechcem od nich uz nic vidiet..a pritom sa chvalia, ze predavaju vyhradne originaly...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám podobnú skúsenosť s parfums.sk tiež mi prišiel fejk ako flaška len jedno písmenko bolo zle natlačené to by som ešte prekusla ale vôňa slabá až žiadna bola som porovnať vo fann a a totál rozdiel, tiež po x mailoch mi konečne po mesiaci vrátili peniaze...preto nikdy viac parfums ako doba dodania super aj darčk poteší ale to je asi tak všetko ten fejk bol Lanvin MERRY ME tester

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som s Notino vždy spokojná. Aj z okolia počujem iba dobré recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prave som si porovnala svoj teraz otvoreny parfem ,tento vyssie ,co si opisala a dakujem pekne,lebo si ma potvrdila,ze je to original...ale samozrejme z fann.sk za 100 ml 41.5 ale v akcii 50% dole...sestra dostala zlavu na tri produkty...a vona ve uuuzasna dokonala skvelaaa...moooc sa tesim z nej..a ja si radsej kupim takto original,ako fake o 20 eur lacnejsi...ja uz len marionnaud a fann....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj dakujem za recenziu, je skvela a super spracovana...objednala som ai tento parfem z fann.sk ale popravde pochybovala som..az kym som si neomakla krabicky,je skvela matna na dotyk a krasne spracovana...parfem v nej je super zafixovany..a najma to dokonala vona...stalo to za to...a aj stoji...sestra mala zlavu 50% na tri produkty...takze ma stala 100 ml 41.50 eur.ale nelutujem ani sekundu...baby nesetrite a radsej kupte original...pretoze ten Vas bude tesit denno denne...a uurcite mam original...aj podla tvojej recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť