pondelok 17. septembra 2012

Elite models - London queen

Ahojte :) Od rána sa necítim zrovna dobre, takže dnes to bude len rýchly príspevok o mojej novej voňavke od Elite models.

Novú voňavku som potrebovala už naozaj súrne, pretože Moschino mi dochádza už dobré 3 mesiace a používam ho len vo výnimočných prípadoch, a Puma flowing pomaly tiež dosluhuje. Takže som si povedala, že treba niečo nové. Zhodou okolností mi prišli do schránky zľavové kupóny z DMky a v nich 50% zľava na všetky vône od Elite models. Nikdy som od nich nič nemala, takže som nevedela čo mám čakať. 
Tak som sa vybrala do DMky a všetky 4 vône vyskúšala na testovacích pásikoch. Najviac sa mi zapáčila Paris baby, ktorú som si aj kúpila. Ale neviem čo ma osvietilo, strekla som si na ruku aj Paris baby, aj London queen. Ako som tak chodila po meste niečo vyše hodiny a na striedačku som si voňala raz jedno raz druhé zápästie, Paris baby mi začala smrdieť. Doslova na mne tak zreagovala, že sa mi vôbec nepáčila. Tak davaj ho naspäť do DMky, kde mi ju ústretovo vymenili za London queen. A som rada, že ju mám :)
Jej cena po zľava bola 4,19 eur a obsahovo má 50ml.



Je to príjemná, nevtieravá, kvetinková vôňa, ktoré ja veru môžem. Nemám rada ťažké vône, pretože je mi z nich doslova zle na žalúdok. Stačí mi, že okolo mňa prejde niekto s ťažkou korenistou vôňou a mne je jednoducho zle a mám pocit, ako keby kolo mňa prešla 80 ročná babka, vychystaná ku doktorovi na každoročnú prehliadku. Viem, že niektoré korenisté vône milujete, ale ku mladým babám sa mi vôbec nehodia. Zase som odbočila ako vždy. Takže vôňa je veľmi príjemná a vyhovuje mi.

Zloženie:
Hlava - mandarínka, bergamot, malina
Srdce - slivka, jazmín, exotická tahitská tiara
Základ - vanilka, benzoin, pižmo


Jej výdrž je celkom slušná. Nevyprcháva tak, rýchlo ako som si myslela. Normálny deň v pohode vydrží bez akejkoľvek ujmy, ale večer ju už bohužiaľ cítiť len veľmi slabo.

Dizajn sa mi páči, je jednoduchý. Čo ma skôr vytáča je to, že ten vrchnáčik sa z toho dáva dole veľmi ťažko. Treba s ním veľmi trhnúť a niekedy sa bojím, že rozbijem niečo kolo seba. Ináč nemám čo vytknúť. Veľkosťou je výborná aj do kabelky :)

Takže za seba odporúčam, aspoň túto London queen. Paris baby ako som spomínala, mi nesadla vôbec, bola na mňa ťažká, tak isto aj New York Muse. Posledná, Rio glam girl, by mi tiež vyhovovala, je to typická presladená vôňa, ktoré mám tiež veľmi rada, ale už ju nemali. Cena myslím s kupónikom priaznivá, ale za plnú cenu neviem či by som ju kúpila, alebo si ju tam dokonca všimla. Ostávam verná Moschinu aj naďalej :)

Máte aj vy niektorú s Elite models vôní? Ako ste s nimi spokojné?

P.S.: Bola som vo Fannke vyskúšať Moschino Pink bouquet a zaľúúúbila som sa :) Nech mi niekto povie, že Moschino má otrasné parfémy, tak ho pošlem do veľmi ďalekých krajín. Rozmýšľam o jej objednaní z netu. Cena Fannky 100ml 75 eur, cena na nete 41,70 eur. Celkom rozdiel, čo poviete? ;)



wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára