utorok 16. októbra 2012

Benefit "that gal" primer

Pekný upršaný deň všetkým.

Dnes Vám predstavím druhý produkt z Benefit sady, ktorú som vám ukazovala v tomto článku. Ide o rozjasňujúcu bázu pod make up. Báza má 7,5ml.

Takže začnem obalom, ako vždy. Malá tubička, z ktorej produkt musíte vytlačiť. Je to mäkký plast, ale na to, že to je také malé balenie si myslím, že mi to vyhovuje. Vršok máme biely + farbené pozadie, kde sú všetky potrebné informácie. Na prednej strane názov, popis a objem. Vzadu úplne drobnučkým písmom napísané benefit a spotreba do 12M. Spodok, ktorý musíme odšróbovať, je čierny. Zaťahuje sa to ľahko, takže pri opätovnom otvorení, si nemusíme vykrútiť ruky.




Dávkovanie ako som spomínala, je vytláčaním a tým pádom sa celkom dobre koriguje množstvo, ktoré potrebujeme.
Čo vás hned ohromí, tak je prenikavá cukríková sladká vôňa. Neviem, či mi to vadí, ale tým pádom mám pocit, že na seba cápem niečo lepivé :/
Farba produktu je ružová s nejakými miktotrblietkami, ktoré by mali mať ten rozjasňujúci efekt, ktorý bohužiaľ nemajú. Aplikácia a rozotieranie sú jednoduché, báza nie je moc tekutá, takže sa s tým pracuje dobre. Rýchlo sa vstrebe do pokožky, čo je veľká výhoda.





To by boli pozitíva. Teraz sa vrhnem na to, čo mi na nej vadí a tým pádom je pre mňa nepoužiteľná a nie som s ňou spokojná.
Báza vôbec ale vôbec neplní svoju základnú funkciu, a tým je vyplnenie pórov a menších nedokonalostí na pleti, aby sa make up lepšie nanášal a splynul s pokožkou. 
Zažnem si ju rozotierať, vyzerá to celkom fajn, aj sa rýchlo vstrebala. Rozotieram ju smerom ku brade a cítim na prstoch žmolky. Pozerám čo to je, myslela som si, či to nebude zlým krémom, ale pochybujem, že Bioderma by spravila niečo takéto z primerom. Tak som tie žmolky dala z tváre dole a idem si naniesť make up. Chytím do ruky stipplík, začnem rozotierať, a ten make-up sa mi ani po 10 minútach nechce zapracovať do pokožky. Rozmýšľam, či som už vážne debil a neviem ako sa báza pod make up používa, ale ked sa pozriem z blízka, vidím si na tvári zhluky make upu. Tam fľak na líci, na čele voláka kopa a na brade už ani nehovorím. Nechala som to chvíľku tak, či sa to nakoniec nejak samo neprispôsobí, ale ked som sa na seba pozrela po asi 15 minútach, bolo to ešte horšie. Make up mi na tvári totálne zoxidoval a vyzerala som jak 12 ročná, ktorá 1x na seba dáva make up. Proste horor. Tak som sa odlíčila a plesla primer veľmi hlboko na spodok šuflíka. Pritom make up som použila môj milovaný od Catrice, ktorý mi na žiadnej inej báze nič podobné nikdy nerobil. Som z toho fakt na vetvy ešte teraz ked Vám to píšem, ale toto sa prekusnúť jednoducho nedá.
Dala som jej asi po 2 týždňoch druhú šancu so vzorkou make upu od Benefitu, ale robilo to presne to isté. Takže za mňa táto báza 100% NIE!, aj keby som ju mala vyhrať zadarmo a plné balenie. Nič otrasnejšie som na tvári zatiaľ nemala a na druhý deň sa mi na lícach vyhádzali malé červené pupienky, alebo to vyzeralo skôr ako podliatiny. Takže neviem. Moja pokožka asi neznáša niečo, čo sa v nej nachádza a ako som čítala, je to fest plné chemikálií a svinstiev. Netvrdím, že táto báza je zlá, ale mne vôbec nesadla. Na druhej strane pre niekoho to môže byť ten naj primer pod make up, aký kedy použil.

Dosť bolo kecania a rozčuľovania, dáme si rebríček plusov a mínusov.

+ konzistencia                  - parfemácia
+ aplikácia                     - žmolkovanie
+ dávkovanie                    - nevyplnenie pórov
+ obal                          - cena za plné balenie
+ rýchlo sa vstrebe             - nesplnenie základnej funkcie bázy

Myslím, že som spomenula všetko, čo som chcela. Báza teda za mňa určite nie, ale niekomu môže vyhovovať. Rozmýšľam, že by som ju mohla používať ako bázu pod tiene a uvidím, čo to spraví.

Máte skúsenosti s touto bázou od Benefitu a vyhovuje Vám? Alebo len ja som divná a nesadla mi.


wykyy

5 komentárov:

  1. Článek se moc povedl, jsem ráda že jsem si mohla přečíst i negativní věci :-)
    Jako bázi tedy běžně používáš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerada pisem negativne, ale nikdy nemoze byt clovek spokojny so vsetkym :)
      bazu pouzivam bud serum od Biodermy, mam pocit ze to vyplni pory dokonca lepsie, jak tento hlupy primer :D alebo potom od Catrice z nejakej limitky tusim Out of space a ta je vyborna :) skoda ze sa uz neda kupit..

      Odstrániť
  2. To je zvláštní, mě rozhodně nežmolkuje a hezky rozjasňuje, jen i v plném balení je jí strašně málo. Ale zase mi spíš smrdí jako mokrý hadr :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak kazdemu naozaj sadne nieco ine, mne nevyhovuje vobec :/

      Odstrániť
  3. A porefessional od Benefitu si náhodou neskúšala ?:) Lebo dnes som si ju skoro objednala, ale odradila ma cena .. a po tomto článku, už vôbec neviem či môžem dôverovať Benefitu, keďže ešte s nimi nemám žiadne skúsenosti:/ http://dawnielicious.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť