utorok 9. októbra 2012

Úlovky za 30 centov ...

.. alebo, ked sa doma v utorok nudím a chcem si vystáť frontu do sekáča :D

Neviem ako v iných mestách, ale u nás už cca 2 roky funguje sekáč s názvom ŤAVA. Viem, že niektoré z Vás možno majú odpor nakupovať v takýchto obchodoch, neznášala som to aj ja, až raz ma tam zatiahla kamarátka a odvtedy sme tam chodili pravidelne. Mávajú rôzne akcie. V utorok je napríklad všetko za 30 centov, v stredu nový tovar, niektorý deň je všetko s 50% zľavou. Ceny sú rôzne, ale na cenu viac ako 5 eur som zatiaľ nenatrafila. Čo je veľmi dobré, nájdete tam aj nenosené oblečenie s visačkami, značkové veci a aj veľmi pekné kúsky. Tým pádom ste si isté, že to nik okrem Vás nemá :)

Takže som sa včera rozhodla, že si zbehnem niečo pozrieť. Samozrejme nekúpila som veci len sebe, ale polke rodiny + pes, takže sú všetci spokojní :) Nebudem Vám ukazovať všetko, len tie naj kúsky, z ktorých mám veľkú radosť. Všetky veci boli teda za 30 centov a som z nich nadšená :)

(ak sa tu nájde nejaká fashion blogerka, budem rada za typy, ako fotiť oblečenie, pretože mi to vôbec nejde :D )

moje Spongebob tričko, nové, ešte malo visačku :)

pánska košeľa Topman

pánska košeľa YSL, nechápačka riadna ked som ju tam zbadala :D

moje sivé tielko Topman

pôvodne pánska košeľa Jack and Jones, ale prešijem si ju aby mi bola dobrá :)

mamkin krikľavozelený svetrík

môj čierny svetrík, je veľmi teplý a hrubý


Tých vecí bolo samozrejme viac, nejaké tie tričká, košele, mamke som kúpila sako, ktoré jej je ako uliate a vyzerá byť dokonca nenosené. Som úplne spokojná :) Najväčšiu radosť mám zo Spongebob trička, to bez komentára, budem ho nosiť veľmi rada :)
Tak myslím, že to je všetko, čo som Vám chcela dnes povedať :)

Chodievate aj vy do takýchto obchodov nakupovať, alebo je Vám to trápne, prípadne k tomu máte odpor?


wykyy

10 komentárov:

  1. Wow, dobré úlovky, takové nakupování miluju! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow to sa ti teda podarilo! ysl, spongebob.. :D
    a fotiť šaty, no ja osobne sa do toho nejak nevyznám, ale skús si nájsť nejakú jednofarebnú stenu v byte a nejak tam umiesniť na vešiak, prípadne si nájdi dobrovoľníka čo ti ten vešiak chytí tak aby nebol v zábere a netienil :D :D ja prázdnu čistú stenu nemám, tak som to riešila všeljako divne :D viz tu môj sveter :D :D
    http://ambrozalia.blogspot.sk/2012/09/tento-pondelok-bol-fajn.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tieto dve veci ma totalne zarazili :D jedna teta sa ma dokonca pytala, ked som to spongebob tricko vytiahla, ci som si ista ze ho chcem..uz uz mi ho driapala z ruky :D
      inac krasne odfoteny svetrik :D :D

      Odstrániť
  3. a to je kde taky sekáč? :) ja študujem v BA a ešte som tu nenarazila na ziadny :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konkretne lipt. mikluas, viem aj o poprade a kosiciach..inac vobec neviem ci este niekde, skusim ti vyzistit :)

      Odstrániť
    2. takze oni maju len malo pobociek na slovensku, konkretne lipt.mikulas, poprad, kosice, kezmarok a uz asi nikde inde..takze blava tym padom nic :/

      Odstrániť
  4. a prosím ťa ke presne je v KE neviem to nájsť :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hned oproti TUKE ako je hlavny vchod tak oproti je "nakupne centrum" a hore schodmi to je :)

      Odstrániť