sobota 27. októbra 2012

MUA paletky

Ahojte moje milé.

Dnes si ukážeme paletky, ktoré som si objednala zo stránky www.supervizaz.net. Písala som vám o nich v tomto článku. Vlastním 2 a to Undressed a Starry Night. Obe sú krásne pigmentované, s bázou držia na očiach celý deň, ale treba s nimi pracovať opatrne, pretože zvyknú pri nanášaní trblietky opadávať pod oči. Obaly nie sú niečo pevné a prevratné, ale na domáce použitie a sem tam nejaké to prenesenie určite zvládnu. Tiene nie sú pomenované, sú len očíslované. Majú 9,6 gramu. Asi nie som sama, kto si ich predstavil oveľa väčšie, takže pre informáciu rozmery sú 14 x 7,5 cm. Každý tieň je veľký 2 centimetre. Čo mi troška vadí, prášia. Použila som akýkoľvek štetec, dokonca som sa sa snažila aj nalíčiť tým klátikom, čo je k ním pribalený, ale prášili aj tak. Takže na čiernej plastovej výplni vidno každú smietku. Tiene sami o sebe však nie sú typicky práškové, ale majú takú maslovitejšiu konzistenciu. Neviem tým pádom ako dlho vydržia, ale zatiaľ z nich tak veľa neubúda, takže dúfam, že sa z nich budem tešiť dlho :)






Prvú si ukážeme Undressed.
Táto paletka je skoro novinkou a v ponuke ju nájdeme od júla tohto roku. Určite ste už počuli o jej porovnávaní s paletkou od Urbay Decay - Naked. Ja ju bohužiaľ nemám, ale samozrejme, že po nej veľmi túžim :D Mať navyše len tak 50 eur, tak je moja :)
Paletka obsahuje 12 odtieňov, z toho len 3 sú úplne matné. Zvyšok je s trblietkami. Nemusíte si predstavovať trblietky horibilých rozmerov, sú mini, takže pekne rozžiaria očko. Ak uprednostňujete líčenie v zemitých odtieňoch hnedej a béžovej, táto paletka je presne pre Vás. Tiene sú krásne pigmentované, na oku držia celý deň, sem tam ale nejakú tú trblietku pod okom nájdete. Ja ich používam bud s Alverde bielou ceruzkou, alebo bázou od Essence pod pigmenty. A kedže táto báza je lepivá, tak na nej tiene dobre držia. Dosť bolo obkecov, fotky povedia všetko za mňa :) Mojimi naj odtieňmi sú 1 - tú používam na celé viečko, 3 - na rozmazanie prechodov v nadočnicovom oblúku smerom ku obočiu, 8 - vykontúrovanie oka a tak isto aj 10 a 11.







Druhou paletkou je Starry Night.
Líši sa od Undressed veľmi, nenájdete v nich spoločný odtieň a práve preto som si ju vybrala. Rada nosím dymové líčenie a táto paletka je presne to, čo potrebujem. Používam z nej takmer všetky odtiene a som s ňou veľmi spokojná. Opäť je veľmi pekne pigmentovaná. Páči sa mi, že nemá odtiene len do šeda, strieborna a čierna, ale nájdeme v nej aj ružový a rôzne odtiene fialovej. Matný tienik ale budete hľadať márne. Všetky sú trblietkavé. A opäť si dáme ukážku odtieňov.







+ pigmentácia                            - nie moc pevný obal
+ výdrž                                  - prášenie
+ farby využiteľné aj na deň aj večer    - málo matných odtieňov
+ cena


Keby som si mala vybrať, nevedela by som ktorú. Obe mi farebne veľmi dobre sadli a som s nimi spokojná. objednať si ich môžte už na vyššie spomínanej stránke, kde sú bohužiaľ s neviem akých dôvodov o 2 eurá drahšie, ako ked som ich kupovala ja, takže terajšia cena je 7,40 eura. Samozrejme ich zoženiete aj na ofic. e-shope www.muastore.co.uk. A ak sa Vám táto značka pozdáva, budem rada, ked dáte like na ich stránku na facebooku. Pri dosiahnutí 35000 fanúšikov, bude akcia, všetko -35% + free shipping, takže sa to oplatí :)

Dúfam, že sa Vám paletky páčili :) Snažila som sa ich opísať čo najdôkladnejšie, aby ste to pri rozhodovaní o ich kúpe mali čo najľahšie :) Alebo už niektorú vlastníte, ste s nimi spokojné ako ja?

Krásny zvyšok dňa,


wykyy

9 komentárov:

  1. Vybrala sis v moc hezkých odstínech!:) Líbí se mi hlavně ta druhá:) A já jsem od značky MUA ještě nic nezkoušela, ale už tolikrát jsem na ní četla samou chválu. Asi si konečně už něco objednám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja cakam na tu akciu a potom objednam este nejaku paletku fakt su super :)

      Odstrániť
  2. Super článok :) a teraz možeš vymyslieť nejaké líčenie ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vymysliet by nebol problem skor je problem s technikou..som rada ze ten fotak dokaze aspon nieco odfotit a pochybujem ze licenie by chudak zvladol :D

      Odstrániť
  3. Skus aj paletku Glitterball, je dalsia moja oblubena. Inak MUA vseobecne je super, mam od nich vselico, a so vsetkym som spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj mam v plane objednat si este nejaku, ale pravdepodobne to bude asi Pretty Pastels a aj nejake ine veci este :)

      Odstrániť
  4. ďakujem za odporúčanie tej stránky, lebo by som nevedela že sa dá kúpiť aj zo slovenskej:) Ešte vtedy keď si dala o nich prvý článok som si chcela paletku objednať, ale povedala som si, že ešte počkám a teraz sú už drahšie:(((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru uz sli hore, ale zda sa mi to dost len tak zrazu o 2 eura..bohvie ci uz bude taka cena stala alebo pojde dole, skoda ze si si neobjednala hned :/

      Odstrániť
  5. baby, odporucam si Beatin blog supervizaz.net aj precitat, farebna typologia je zaklad...su drahsie kvoli pohyblivym cenam na oficialnej stranke, odkial ich Bea z anglicka objednava

    OdpovedaťOdstrániť