nedeľa 14. októbra 2012

Sunday's ideas - lip scrub

Krásny deň :)

Na podnet jednej z Vás, som sa rozhodla, že každú nedeľu budem venovať článku "Sunday's ideas". Budem sem pridávať typy, ako zachrániť kozmetiku, rôzne DIY nápady a dúfam, že články budú pre vás prospešné, že niektoré z vecí vyskúšate a budú sa vám páčiť :)

Prvú časť by som chcela venovať lip scrub-u, alebo slovensky voľne povedané "peelingu na pery".
Mávam často a hlavne v zime popraskané, šupinkaté a vysušené pery. Nepomáhajú mi ani rôzne balzámy a tým pádom lesk, alebo rúž na perách nevyzerá zrovna dobre. Žiadny takýto prípravok som zatiaľ doma nemala, ale musím povedať, že aj po domácky vyrobený pomáha veľmi dobre :) Stačí ho použiť ked vidíte, že pery nemáte vo veľmi dobrom stave a uvidíte ten rozdiel :)

Budeme potrebovať:

- vazelínu
- kryštálový cukor
- med
- misku a lyžičku na zmiešanie
- nádobku, v ktorej to budeme uskladňovať
- a ak chcete, aby to malo nejakú farbu alebo príchuť, stačí kúsok potravinárskeho farbiva, alebo obyčajný sirup

Pomery som Vám nepísala, pretože som to robila od oka a samozrejme závisí od toho, aké riedke/husté to chcete mať a samozrejme aj na veľkosti nádobky.



Postup:

dáme do nádobky kryštálový cukor

pridáme med

zmiešame na asi takúto konzistenciu
pridáme vazelínu

zmiešame a ja som ešte pridala kúsok sirupu (krásne to vonia :) )

všetko spolu poriadne premiešame a vznikne nám niečo takéto

premiestnime do nádobky

Nanesieme na pery, na ktorých pochopiteľne nemáme žiadny rúž, lesk ani balzám a prstom sa snažíme to do nich vmasírovať. Ja som ho nechala ešte chvíľku pôsobiť a následne ho zmyjeme uterákom navlhčeným v horúcej vode. Na pery nanesieme balzám a máme hotovo :) Pery sú vyživené, získajú svoju farbu, sú prekrvené a bez akýchkoľvek popraskanín a nie sú suché. Ak by ste chceli, aby to bolo aj na zjedenie, samozrejme nepridávajte vazelínu a následne to z pier môžte kľudne zlízať ;)

Tento postup je veľmi jednoduchý, lacný a hlavne prospešný pre vaše pery :) Netreba investovať do drahých a takmer takých istých scrubov, stačí doma zmiešať pár surovín :)


Páčili by sa vám na mojom blogu takéto každonedeľné DIY nápady a typy na rôzne kozmetické zlepšováky? :)


wykyy

7 komentárov:

  1. No tohle se chystám už pěkně dlouho. Zatím nějak nebyl čas. Určitě jsem zvědavá na další DIY návody.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budu pribudat ako som povedala kazdu nedelu :) vyskuaj to urcite, je to chvilkova zalezitost..

      Odstrániť
  2. ňuňuňuň toto bude moja nedeľa s wykyy :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) ja som nas tym uz dlhsie uvazovala, ale nevedela som ci by sa vam to pacilo, ale som rada :)

      Odstrániť
  3. super nápad :) a nevieš náhodou koľko je to možné skladovať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) tak to netusim, ale podla mna sa tam nema co pokazit..med neskladujeme v chladnicke, takze ten v tom vydrzi a nic ine tam neni kaziace sa :)

      Odstrániť
  4. Taky už se na to chystám jak dlouho a pořád nic! :D Nedělní tradice je dobrej nápad, naprosto souhlasím :))

    OdpovedaťOdstrániť