piatok 9. novembra 2012

11+11+11 TAG

Ahoj :)

Ani mňa neminul tento jedenástkový tag, takže sa rovno do toho pustím. Nemusím Vám asi nikomu vysvetľovať o čo ide, kedže je pomerne rozšírený ;) Neviem, či plesnem na seba niečo, čo by vás mohlo zaraziť, ale uvidíme :) Nominovala ma Trblietka a ďakujem jej za to veľmi pekne :)




11 zaujímavostí o mne:

1. nenávidím paradajky, šunku, tekvicu, zalievanú kávu, mäso okrem kuracieho nejem
2. mám panický strach z akýchkoľvek hmyzov väčších ako novonarodená mucha
3. nikdy som nestála na lyžiach alebo boarde
4. videla a čítala som všetky diely Harryho Pottera minimálne 5-7x
5. som domased, pokiaľ nemusím, nič nerobím a nikam nejdem :D
6. ide ma poraziť, ked vypadne net na čoilen pol minúty
7. milujem ľalie, mašle a motýle
8. mám 2 piercingy (pupok, jazyk) a tetovanie na ľavom boku
9. som maniak na tielka, mám ich doma tuším 20 a stále si nemám čo obliecť
10. páči sa mi, ked môžem niekomu navariť, ale ked mám variť sebe, radšej zjem chleba s maslom alebo si zalejem vifonku :D
11. snívam o vlastnej izbe, ktorá by mala všade zrkadlá, mega veľký šatník a aspoň 2 metrový stôl, kde by som si postrkala všetky moje šminky




11 otázok od Trblietky:


1 Aká je prvá vec, čo sa ti v živote stala, na ktorú si pamätáš?
- ked som spadla v škôlke na oko, a moja tehotná mamina musela po mňa ísť, mala som 2,5 roka

2 Aké je tvoje obľúbené jedlo?
- čokoľvek, čo obsahuje syr, či už v tekutom alebo tuhom stave

3 Aké topánky nosíš najčastejšie, alebo najradšej?
- určite obyčajné boty, štekle nosím paradoxne najčastejšie v zime, kde ma môže švihnúť na každom rohu, hold rozum na tie roky :D

4 Obľúbený predmet v škole?
- už do nej nechodím, ale myslela som si že matika až dovtedy, ked som sa na prijímačkách nepresvedčila, že som z nej tupá jak poleno

5 O čom bol tvoj prvý blog? Kedy si ho založila/skončila?
- prvý je tento :)

6 Aký lak máš teraz na sebe?
- momentálne mám gel-lak nechty, ktoré som si včera spravila 1x v živote po tom, čo som sa dušovala, že v živote nebudem mať umelé nechty, ale ked už musí byť, tak sú ružové

7 Čo všetko, by som našla u teba v klávesnici, keby som ju vyčistila?
- mám to zverejniť? :D asi kilo vlasov, 2 kilá omrviniek a niekde by sa určite našla aj roztopená čokoláda :D milujem jedenie nad bookom :D

8 Akú pesničku si naposledy počula?
- asi niečo čo mi hrá v telefóne, ale naposledy asi zvonenie na mamču Sasha Lopez - All my people

9 Mala si niekedy tamagoči?
- mala jedno bolo to kuriatko a momentálne nové čaká, kým mu kúpim baterku

10 V akej dobe by si chcela žiť? Budúcnosti, minulosti, teraz...
- asi si neviem vybrať..v budúcnosti kvôli tomu, aby som vedela, čo moje činy spôsobia, následne na to v minulosti, aby som ich mohla zmeniť a potom by som sa vrátila tam kde som :)

11 Hrala/hráš na nejaký hudobný nástroj?
- vedela som na flautu zahrať kohútika, na klavíri tiež..aj to sa ráta? :D a naposledy som hrala asi na gitare od Xboxu - Guitar Hero..

spomínané rozbité oko


Moje otázky:
1. najväčší zlozvyk?
2. keby si mohla, v akom filme/seriály by si si zahrala?
3. vec, ktorá ti napadne prvá, ked sa povie škôlka?
4. vysnívaná profesia?
5. kozmetický produkt, ktorý by si chcela vlastniť, prípadne, prečo ho ešte nemáš?
6. LadyBox/SenzaBox?
7. na čo máš úchylku?
8. prvá vec, ktorú urobíš, ked vstaneš ráno z postele?
9. čo sa momentálne nachádza po tvojej pravej ruke?
10. najobľúbenejšia miestnosť v byte/dome?
11. más nejakú telesnú anomáliu?

No a to by bolo asi všetko. Myslím, že som zodpovedala na všetky otázky a pleskla na seba niečo zo súkromia :) Tagovať nikoho nebudem, pretože prestávam mať prehľad o tom, na ktorom blogu sa už nachádzal a kde nie. Budem ale rada, ak sa niekto z vás nájde a na moje otázky odpovie, či už na blogu, alebo len do komentárov :)


wykyy

1 komentár:

  1. ďakujem, že si sa zapojila :)

    1 bolo to hryzenie nechtov, ale už si ich lakujem, takže asi oškrabávanie laku :D :D ale iba keď som v škole a mám nervy

    2 zahrala? asi žiadnom ja sa hanbím :D ale chcela by som možno zažiť ferbov život :D

    3 veľa hračiek :3 a ničnerobenie celý deň

    4 keď som bola malá, chcela som byť módna návrhárka :D teraz viem že sú to väčšinou gayovia a feťáci, čiže si snívam o povolaní buď atómová fyzička, alebo maminka na materskej :D

    5 ružová voda :D neviem sa nachystať si ju kúpiť :D

    6 neviem ani jeden :P je to na mňa moc riskantné, nemálo zaplatiť a dostať pár vzorkov, prípadne niečo čo ani nechcem.. viac sa mi páčil glam bag, teraz je to tuším ipsy. ale to je iba vrámci usa :( (a tuším kanady)

    7 na sims :D :D pitie čaju :D a som úchylná na to čo si o mne ostatní myslia

    8 idem sa vycikať :D

    9 hmmm myš od počítača? a mám na ruke taký ten náramok z čierneho nylonu z 90. rokov čo som doma vyhrabala a strašne sa mi páči :3

    10 moja izba :3 ale mám rada aj môj kútik v obývačke kde mám počítač :D

    11 som nesymetrická :D ale to vidím iba ja, lebo sa stále študujem :D

    OdpovedaťOdstrániť