streda 21. novembra 2012

Catrice gel eyeliner

Pekný deň moje čitateľky :)

V prvomrade vám všetkým chcem veľmi poďakovať :) Posledné dni vzrástli denné vzhliadnutia na dosť vysoký počet, v pondelok to bolo dokonca vyše 800, čomu sa neskutočne teším :) Takže veľká vďaka všetkým vám a som rada, že sa sem radi vraciate a čítate moje články :) :*

Dnes vám ukážem produkt, ktorý ma veľmi prekvapil a som s ním dosť spokojná :) Kúpila som si ho na poslednom Catrice výpredaji za polovičnú cenu 2,19 eura.
Ide o gélovú linku. Určite všetky poznáte najvydarenejší produkt od Essence, ktorým sú gélové linky (recenzia TU) a Catrice sa podarili rovnako úžasne.




Obal liniek je fajn. Sklenený spodok a plastové viečko v odtieni linky. Naspodku s dozvieme všetky potrebné info, ako odtieň, gramáž (4 gramy) a dátum spotreby (do 6M). Je dosť pevný, takže pády na zem aj prenos v taštičke vydrží :) Čo sa mi KONEČNE páči je to, že sklo nie je zbytočne veľké a priestor je využitý naplno a celý je plný produktu.






Po otvorení linky vidíme farbu. Ja som si kúpila striebornú a jej názov je 030 In love with a robot. Je to úžasná strieborná farba, ktorá nie je ani do biela s trblietkami, ani sivá. Proste strieborná. Pigmentovaná je fakt dosť sýto, takže 1-2 namočenia a linka je krásne dokonalá :) Nanáša sa mi ale lepšie štetcom skoseným od Essence, ako špicatým od Alverde.





očko :) lepšie mi to bohužiaľ s tým *** foťákom nejde :/

Konzistencia je tuhšia ako u Essence. Naberá sa však dobre na akýkoľvek štetček a so samotnou hmotou sa zaobchádza veľmi dobre. Čo mi sem tam linka robí je to, že pri aplikácií zanecháva v strede prázdnu čiarku. Nerobí to stále, spozorovala som to len v prípade, že ju použijem na nenalíčené viečko. Pokiaľ ju nanesiem na tiene, nerobí to. Divné :D Zasychá to fakt bleskurýchle, takže otlačenie na viečko nehrozí.

Výdrž je ohromujúca. Celý deň sa z oka nepohnú, nerozmazávajú sa, neotláčajú, nemiznú, neotierajú. No fakt úžas :) Čo je horšie je odličovanie. Chce to trošku trpezlivosti, ale ak používate linky od Essence, asi ste na horšie odličovanie zvyknuté :)

Parfemácia je trošku divná. Mne to vonia nejak hnusne a sladko :D Neviem k čomu by som to prirovnala, ale ak máte možnosť, privoňajte k nim a povedzte mi čo vám to pripomína, prosím :D

+ cena                          - horšie odličovanie
+ objem                         - parfemácia
+ výdrž
+ konzistencia
+ nanášanie
+ pigmentácia
+ rýchle zasychanie


Ako vidíte, skoro samé pozitíva :) Linky za seba určite odporúčam. Môžte ich stále kúpiť v stojanoch Catrice, aj ked tento odtieň nájdete už len vo výpredaji. Dostupné sú už len 010 a 020.




Dúfam, že recenzia bola pre vás užitočná a pokiaľ môžte, bežte do DMky smer výpredajový stojan a kúpte si ich :) Za tú cenu sú zázrakom :) Alebo ste si ich stihli ukoristiť počas výpredajov?


Pekný deň,


wykyy 



P.S.: Práve som zistila, že mnou toľko ohováraný foťák fotí lepšie a ostrejšie pod neónkou, (kedže je 12 hodín hodín večer) ako za denného svetla. Poprosím niekoho kompetentného kto sa tomu rozumie, aby mi to vysvetlil :D Nastavené mám len makro, blesk vypnutý. Vďaka :D

9 komentárov:

  1. Dlho som používala linky od Essence a na nich mi vadí to odličovanie, vôbec sa totiž odlíčiť nedajú!:) Vo výpredaji som kúpila tieto v takej zelenkavej farbe a držia slabšie, aspoň sa ale lepšie zmývajú ale - mínusom je, že veľmi rýchlo z nich zatvrdne štetček, proste zakaždým ho mám taký stvrdnutý po týchto linkách

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja cistim stetec od liniek po kazdom pouziti, takze.. ale mam pocit, ze drzia rovnako dobre ako od Essence, ked som vcera vecer robila swatch na ruku, neslo mi to dole nicim :D

      Odstrániť
  2. Nechtěla bys přidat nějaké foto jak vypadají přímo na očku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. ze? :) v poslednej dobe ju nosim skoro denne a uzasne to vyzera, ked ju spravim hrubsiu a na nu nanesiem tenucku ciernu linku :)

      Odstrániť
  4. farba tejto linky je naozaj krásna :) a je dobrá aj ako báza pod makeup :)

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť