piatok 23. novembra 2012

Líčenie na bratovu stužkovú

Ahojte :)

Dnes sa dočkáte historicky prvého líčenia odomňa :) Nechala som sa inšpirovať od mojej obľúbenej českej youtuberky Lou :) Líčenie nájdete v tomto videu http://getthelouk.com/?p=502.




Čo je ale dôležité a prečo som sa rozhodla takto nalíčiť je, že zajtra idem na bratovu stužkovú. Šaty mám tuho tuho sivé, takmer až do čierna a budem mať ružové doplnky. Nechcela som sa líčiť klasicky ako vždy, že pacnem na seba len linku alebo si spravím dymové líčenie, ale chcela som ničo iné :) A vdaka Lou som našla presne to, čo sa mi k tomu hodí :)

Postup vám bohužiaľ môžem len napísať, aj použité produkty, pretože ma nenapadlo, že to nakoniec dopadne tak dobre a budem výsledok môcť zverejniť :)

Ku postupu Vám rovno budem písať aj použité produkty.

1. na celé viečko som naniesla bielu ceruzku od Alverde, ktorú som rozotrela rovnomerne prstom po celom viečku
2. na ňu som naniesla biely tieň z paletky 120 očných tieňov
3. pomocou plochého štetca s tvrdšími štetinkami som vytvorila nad bielym tieňom v záhybe oka oblúk ružovým tieňom (paletka) a opatrne som ho potiahla aj do vonkajšieho kútika aby prečnieval cez viečko
4. ostré hrany ružového tieňu som rozblendila svetlunkoružovým tieňom a blending brushom
5. vzala som si čiernu gélovú linku od Essence a naniesla ju tesne ku vrchným riasam a potiahla ju pod biely tieň von z viečka
6. predposlednou vecou bolo nanesienie bielej ceruzky medzi linkou a ružovým tieňom mimo viečka, aby som zvýraznila bielu farbu a ukázala na medzeru medzi linkou a ružovým tieňom
7. posledným krokom bolo nanesenie riasenky od Maybelline One by one


Dúfam, že postup bol zrozumiteľný :) Myslela som si, že to bude pre mňa niečo komplikované, ale šlo to samé od seba :) Keby sa niekto chcel opýtať, málokedy si líčim spodné riasy riasenkou, pretože vyzerám potom ako mrkajúca bábika, kedže aj spodné riasy mám veľmi dlhé.

Hádam sa vám líčenie páčilo, aj ked nie je mojim nápadom :)


Pekný deň,


wykyy

7 komentárov:

  1. pekné :) mala by si pridávať častejšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ked ja nie som prilis kreativna co sa liceni tyka, ale ak sa mi nieco podari, alebo nieco vymyslim, nie je problem vam to ukazat :)

      Odstrániť
  2. juchuuu,konecne som sa dockala licenia od teba,mozes aj nabuduce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vazne? boze baby porazi ma z vas :D no dobre, tak bude aj nabuduce a pokusim sa nafotit aj postup :)

      Odstrániť
  3. Bože, Ty máš dokonalé linky. A krásné oči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no zase neprehanajme :D ale dakujem ;) tie linky to je len praxou, dakedy som ich robila na 10x, teraz mi k tomu dopomaha aj dobry stetec :)

      Odstrániť