utorok 27. novembra 2012

Provnanie októbrových krabičiek krásy

Ahojte :)

V článku o Ladyboxe som na konci avizovala, že vám prinesiem porovnanie oboch krabičiek za október. Ako ste si mohli všimnúť, obe krabičky som dostala na zrecenzovanie zdarma, za čo ešte raz veľmi ďakujem :) Článok bude asi dosť dlhý, takže pokiaľ vás také články nudia a nebavia, v pravo hore je X a môžte sa venovať inej prospešnejšej činnosti :) Pre vás, ktoré ste sa rozhodli ho čítať aj tak - kýbeľ kávy a ideme na to :)


Po tom, ako mi prišiel Senzabox som bola celkom nadšená. Vzorky L'occitane ma na prvý dojem potešili, báza od Dermacolu tiež. Možno to ale bolo spôsobené tým, že to bola moja prvá krabička ever. Následne na to mi prišiel Ladybox a na Senzabox som popravde zabudla. Výrobky ktoré som našla v LB ma dostali oveľa viac, ako tie zo SB. Pre niektoré z vás sa tam nachádzalo až príliš telovej kozmetiky a patlátok na telo, ale mne to vyhovuje. Ďalšia vec, LB sa mi dizajnovo proste páči viac. Tá krabička je pre mňa krajšia, zatváranie sa mi páči viac. Musím sa ale priznať, že pokým mi krabičky neprišli a čítala som o nich len na facebookových stránkach, páčil sa mi viac SB. Zdalo sa mi, že LB okolo celej krabičky urobil veľmi veľké haló s reklamnou kampaňou a možno tým, že sa dalo už pár týždňov predtým na stránke prihlásiť o záujem, ľudí to mohlo odradiť a mysleli si, že aj tak s na nich nedostane.

Potupne vám opíšem všetky produkty z oboch krabičiek a napíšem k tomu aj to, na koľko použití boli/sú a či ich vôbec používam. Dojmy píšem s odstupom času a tým, že som mala možnosť krabičky mať v ten istý mesiac a môžem ich porovnať.

Na ako prvý sa vrhnem Senzabox. Čo mi na SB vadilo ako prvé bolo, že sa mi do krabičky mohol ktokoľvek dostať, pretože nebola prelepená páskou. Viem, že tento problém už vedenie odstránilo, ale aj tak. Ďalej sa mi nepáči výplň. Nedivila by som sa, keby som tam v nasledujúcich mesiacoch namiesto skartovaného papiera objavila seno, alebo iný produkt získaný z prírody. Proste ee ! Ďalšou vecou je tá, že vzorky sú proste malinké. Cena na Slovensko je vyššia ako u konkurencie, plných produktov je menej.



- L'occitane denný krém
- L'occitane nočný krém
O týchto krémoch bola najväčšia debata za posledný mesiac. Ako som tak čítala rôzne recenzie, mám pocit že len pár z nás ich malo na viac ako 1-2 použitia. Ja som tiež mala tú smolu, že boli na 2x, takže o odskúšaní sa nedá nič hovoriť. Navyše mi tie krémy strašne ale strašne smrdia. Skúšala som sa tým aj naplatlať, ale nemala som pocit, že by to s mojou pleťou urobilo niečo iné ako krém od Biodermy. Za mňa oba mínus.

- Weleda mandľový pleťový krém
Tento krém je niečo podobné ako vyššie, ja tam jednoducho mandle necítim a po namazaní som ho do 5 minút zmyla, pretože mi totálne prekážala tá "vôňa". Zvyšok krému som použila do DIY nápadov na rozjasňovač a farbu na líčka :D

- Benecos natural kajal
Ceruzka, ktorá ma v balíčku najprv potešila. Farbu som dostala hnedú, čo mi nevadilo. Kreslí dobre, farba je intenzívna. Jej problém je v tom, že za hodinu ju mám z viečka dole. A moje viečka sú normálne, nemastia sa. Proste hodina prejde a po ceruzke ani stopy.

- Purity Vision deo crystal 24 hodín
Výrobok, o ktorom som už čo to počula a ked som ho v SB objavila, potešila som sa, čo bola chyba. Ten kryštál vôbec nefunguje. To používanie mi nevadilo, ale nerobilo to nič. Ráno som naniesla, prišla po pár hodinách domov a tričko mi bohužiaľ bolo cítiť potom. Vôbec to nefunguje.

- L'occitane telové mlieko verbena
Vôňa nádherná, citrusy milujem. Hydratácia celkom fajn, rozotieranie tiež. Čo ma ale na tomto produkte vytáča je to, že som to žiadnym spôsobom nedokázala dostať z tej fľaštičky. Je tak tvrdá, že to nešlo stlačiť. Hrkala som tým, hádzala to o zem vrchnákom dolu a nič. Použila som ho teda raz a momentálne nemám z neho nič, pretože to nejde ani rozrezať. Predpokladám, že aj cena plného balenia bude dosť vysoká, takže za mňa nie.

+ L'occitane parfém Pivoňka
Tak a tu máme prvý produkt, ktorý z boxu milujem. Používam ho takmer zakaždým, ked niekde idem a stáva sa mi často, že sa ma pýtajú čím voniam. Je úžasný a bude mi ľúto, ked mi dojde.

+ Dermacol satin make-up base
Túto bázu som chcela už xy rokov, takže ma veľmi potešila. Na mne funguje úžasne, make-up s ňou prežil bratovu stužkovú bez akýchkoľvek zaváhaní. 

+/- Elmex Erosion Protection zubná pasta
Neviem či je pre mňa plusom alebo nie. Neprišla mi ničím výnimočná. Obyčajná zubná pasta, vypotrebovala som ju.


Druhým pánom na holenie máme Ladybox. Ako som už spomínala, balenie je pre mňa krajšie. Síce v tom, ktorý som dostal ja nebola žiadna výplň, ale bude to tým, že v krabičke bola taštička, ktorá zabrala dosť priestoru. Dostaneme aj plno zľavových kupónov, katalógov. A čo je pre mňa super je to, že aj ked sú produkty vo vzorkách, sú plné až po okraj a nemajú malý obsah.



- Yves Rocher riasenka
Dostala som hnedú, čo mi dáko nevadí. Ale tá riasenka proste nič. Mám pocit, ako keby som si nanášala vyschnutú riasenku z pred 3 rokov. Riasy síce rozdelí, ale nepredĺži a nenanesie na ne skoro vôbec žiadnu farbu. NIE NIE!

- Iswari kakaový nápoj
K tomuto asi len toľko, že mi to vôbec nechutilo. Cítila som tam strašné násilie spraviť niečo BIO a nebolo to vôbec sladké. Ech, tiež nie !

+ Fleur de Santé tvárenka
Tak a začína sa nám vlna plusov :) Prvým z nich je tvárenka. Odtieň mi sadol výborne, je krásne pigmentovaná, na tvári vydrží. Milujem ju.

+ Fleur de Santé kozmetická taštička
Bola milým darčekom ku LB. Potešila ma, mám v nej uložené rôzne pomôcky na nechty a nail art. Našla som jej uplatnenie, lebo ten dizajn je krásny :)

+ Yves Rocher telové mlieko
Vonia úžasne, hydratuje úžasne, konzistencia je výborná. Používam ho veľmi rada a som s ním nadmieru spokojná. Pri najbližšej príležitosti mrknem do YR na iné telové mliečka.

+ NIP + FAB telové maslo
Tá vôňa je niečo geniálne. Dávno som nemala tak úžasne voňavý produkt na telo. Rozotiera sa super, hydratácia výborná. Nemám čo dodať. Navyše ho stačí veľmi máličko. Chcem plné balenie !!!

+ Pure Fiji šampón z kokosového oleja
Prišiel len v malej vzorke, ale použila som ho tuším 5x a mám tam ešte polovicu. Stačí ho málo, pení úžasne a vlasy sú po ňom na omak jemné a dobre sa rozčesávajú. Vôňa je tiež úžasná.

+ Reniu telové maslo
Toto maslo som dostala v príchuti ananásu. Vôňa je veľmi jemná, ale za to krásna. Je hutnejšie, ale napriek tomu sa dobre rozotiera. Používam ho vtedy, ked mám suchšie miesta na tvári aj po nanesení krému, pri nádche pod nos a na nechtovú kožičku pred tým, než si idem robiť nechty. Super :)


Tak, produkty zhodnotené a ako môžte samé vidieť, LB vyhral na plnej čiare. Zhrnieme si to ešte raz a konečný verdikt si prečítate nižšie :)

          SenzaBox                             Ladybox            
+ ozdoba krabičky                   + celkový dizajn krabičky
+ L'occitane parfém                 + letáčik aj s cenami výrobkov
+ Dermacol báza                     + výrobky sa dajú zakúpiť online
+ príjemná mailová komunikácia      + FdS tvárenka
                                    + FdS kozm. taštička
                                    + Yves Rocher telové mlieko
                                    + NIP + FAB telové maslo
                                    + Pure Fiji šampón
                                    + Reniu telové maslo

Pomer 4/9 hovorí za všetko. Z boxíkov ktoré doma nemám ma tiež viac oslovil LadyBox. Viem, že tam strašne veľa patlátok na telo, ale mne to fakt nevadí a uvítam to veľmi rada. Navyše nikde nie je napísané, že v boxoch musí byť 3/4 produktov dekoratívnej kozmetiky. Ďalej mám pocit po vzhliadnutí včerajších recenzií na posledný Senzabox, že nejak to ide dole vodou. Mne sa tam fakt nič nepáči, jediný balzám by ma potešil. Ja neviem no ... Čo viem ale určite povedať je to, že Ladybox určite na nový rok objednávam. V januári mám narodeniny, takže si spravím radosť hned 2x. Raz ked si ho objednám pre seba na sviatok a druhý, ked ho budem rozbaľovať a čakať, čo v ňom bude :)

Za mňa 100% LadyBox a nik ma nepresvedčí o opaku. Máte podobný názor ako ja, alebo sa vám viac páči skladba SenzaBoxu? Budem rada za každý názor, vyjadrite sa v komentároch :)

Na záver ďakujem tým z vás, ktoré ste sa prečítali až sem. Dúfam, že vás pár bolo, že článok vás nenudil a ukázala som vám podstatné dôvody, prečo je pre mňa LB tým lepším a v konkurenčnom súboji krabičiek vyhral :)

Majte sa krásne,


wykyy
                                    

4 komentáre:

  1. Zatím pořád porovnávám, koho bych případně vybrala nastálo. Nejdřív jsem byla pro Senzabox, protože první boxík se mi strašně líbil. Jenže ten na mě nevyšel a ty další už mě příliš nenadchly. A Ladybox se snaží pořád víc. Prosinec to zkrátka musí rozseknout!
    Mimochodem ty krémy od L'occitane všem smrdí, ale já musím upozornit, že takhle vážně voní (sušená) slaměnka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mas pravdu vianocne boxy to vsetko rozhodnu a vacsina sa asi konecne rozhodne, ktory je tym lepsim :)
      a tie kremy no ja neviem, myslela som si, ze slamenka tak "vonia" a neviem, ci by som to dokazala nejak prekusnut, fakt mi to strasne vadi..

      Odstrániť
  2. Teda, to je článek! Klobouk dolů, musela sis dát práci. Já se snažím SB a LB moc neporovnávat, protože každej pro mě symbolizuje něco jinýho...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, asi najdlhsi cosa tu nachadza a zabral aj dost casu..ale som rada, ze sa mi ho podarilo dopisat do uspesneho konca :)
      tak porovnavanie som nechcela ani ja, v kazdom som nasla nieco co pouzivam, ale SB ma celkom sklamal, tak som vam chcela ukazat preco :)

      Odstrániť