utorok 6. novembra 2012

Bioderma Hydrabio Légére

Ahojky :)

Dnes Vám predstavím produkt, bez ktorého si svoj ranný a večerný rituál neviem predstaviť. Ide o krém od Biodermy z rady Hydrabio, ktorá je určená na dehydrovanú a citlivú pleť.

Moja pleť bola doteraz totálna katastrofa a mala na to aj pádne dôvody. V byte máme strašne sucho, voda, ktorou sa sprchujem, tak tá vysušuje neskutočne a navyše mám postel pri radiátore, takže mi celú noc pečie do tváre teplo z tých rúr, ktoré sú horúce aj v noci. A uznajte, toto moja pleť nemohla len tak bez následkov znieť. Šupinky na nose boli úplne bežná vec a ked som si rukou prešla po tvári, tak zomňa takmer snežilo. Nepomáhalo mi nič, ani tie najmastejšie krémy, vazelína, čokoľvek. Až raz sme sa s mamkou rozhodli, že treba konečne kúpiť niečo, čo by nám mohlo pomôcť (moja mamka má zas veľmi mastnú pleť) a kedže v tej dobe prebiehala na www.parfums.sk akcia na Biodermu, objednali sme si.



Ja som zvolila teda krém z rady Hydrabio, ktorý mi totálne vyhovuje. Má 40ml, čo si myslím, že by mohlo vydržať :) Dávkovanie je pomocou pumpičky, takže sa dobre reguluje množstvo, ktoré potrebujete. Ja na celú tvár používam 2 pumpičky.





Krém má konzistenciu akurát, je tekutá. Po vytlačení má bielu farbu, rozotieraním spriesvitnie. Príjemne sa rozotiera a rýchlo sa v vstrebe do pokožky. Napriek tomu, pleť dlho hydratuje a ráno je úžastne jemná, bez akýchkoľvek náznakov suchých miest. Rozdiel, že sa s mojou tvárou niečo deje som spozorovala asi po cca 8-10 dňoch, používania micelárky spolu s krémom. Parfemácia je príjemná, vonia to ako niečo čisté, nečakajte typický lekárenský "smrad".




Krém používam každý večer po odlíčení micelárkou Hydrabio a každé ráno pred líčením. Je výborný aj ako podklad pod make-up, ktorý naň výborne sadne a ľahko sa zapracuje do pokožky. Nemám tomuto produktu čo vytknúť. Niekoho by mohla odradiť cena, ktorá sa pohybuje niečo kolo 18 eur. Ja som ho kupovala za vyše 10 pri spomínanej akcií na Parfums.sk.


+ pumpičkový dávkovač               - pre niekoho cena
+ konzistencia
+ aplikácia
+ výborná hydratácia


Za seba môžem tento výrobok odporučiť všetkým, ktoré máte pleť suchú a neviete si rady s tým, čo by Vám mohlo pomôcť.


Máte svoj obľúbený výrobok od Biodermy? Prípadne mi poradte další z rady Hydrabio, ktorý stojí za vyskúšanie, budem rada :)

P.S.: Zaujímala by Vás recenzia na produkty z rady Sébium? Mamka používa krém, pore refiner, micelárku a masku. Mohla by som ju poprosiť, aby ona sama pre Vás napísala recenziu so skúsenosťami s touto radou. Zaujímalo by vás to? Prípadne, prečítali by ste si radi aj príspevok od niekoho iného ako odomňa? :)

Prajem všetkým krásny deň,


wykyy

6 komentárov:

  1. Ja som si ho tiež zaobstarala len ešte čakam baliček od Biodermy, tak sa tešim, kedže cez zimu mavam pleť suchu tak dufam že s týmto produktom moja pleť prežije túto zimu dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim, ze budes spokojna, ten krem je maly zazrak a navyse ho staci malicko na celu tvar :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. mala som ho vo vzorke malej a celkom mi vyhovovalo, asi si ho kupim, ked miniem tento krem :)

      Odstrániť