štvrtok 22. novembra 2012

Garnier Pure active - roll-on proti akné

Ahojte :)

Značku Garnier asi určite všetky z vás poznajú. Ja som od nich veľa vecí nemala, boli to len nejaký peeling, čistiaca voda na pleť a balzám na pery. Tento, v podstate korektor, som chcela vyskúšať už dlhšiu dobu a ked sa mi naskytla príležitosť kúpiť ho v Tescu za 2,90 eura, brala som ho hned :)

Korektor je zabalený v papierovej škatuľke, na ktorej nájdeme úplne všetky informácie. Popis je v slovenčine, češtine a maďarčine. Korektor má 15ml a spotrebovať by sme ho mali do 12 mesiacov od otvorenia, je tam však aj dátum spotreby do 02/14, takže to stíham :)

Na krabičke sa dozvieme teda:

  • že ide o roll-on proti akné 2v1, ktorý cielene kryje a vysuší
  • obsahuje HerbalRepair a minerálne pigmenty
  • zaručuje dlhotrvajúce krytie bez upchatých pórov
  • pomáha redukovať stopy po nedokonalostiach

Pravdupovediac, moc tomu liečeniu neverím, ale ako korektor je naozaj fajn :) Má svoje menšie chyby, ale myslím, že sa mu to dá odpustiť.










Balenie samotného korektoru je tubičkové. Garnier má veľa produktov, ktoré sú v podobnom obale a nevadí mi to. Drží sa to v ruke dobre a super sa s tým manipuluje. Obal je zlatý s bielym vrškom, tvrdý a extrémne pevný. Takže obal určite plusom :)




Po odobratí vršku na nás vykukne gulička. Vďaka nej nanesiete produkt presne tam, kde potrebujete bez upatlaných prstov. Zaobchádza sa s tým fakt dobre. Množstvo produktu sa vďaka nej dobre reguluje a aj to, kam to nanesiete.

Za čo musím pochváliť Garnier je to, že odtieň produktu je béžový. Nie je ani do oranžova ani do ružova, je obyčajne béžový, za čo im tlieskam :) Na výber sú 2 odtiene a to pre svetlejšiu (ten mám ja) a pre tmavšiu pleť. Myslím ale, že sa toho nemusíte vôbec báť (ako u BBčiek, svetlý odtieň = tmavý jak sviňa), pretože sa výborne prispôsobí odtieňu pleti.
Roztieranie produktu je jednoduché, kedže konzistencia je redšia a nie je hutná. Zasychá rýchlo, takže spokojnosť :)

Krytie je fakt dobré. Nečakala som, že by mohol kryť až takto dobre. Môžte si to všimnúť na fotke nižšie, kde som prekryla hnedú bodku spravenú ceruzkou na oči. Kruhy pod očami to zakryje dobre (nemám ich ale viditeľné na 2 kilometre), začervenenia a pupienky zakryje tiež obstojne ... Vyhovuje mi :)





Čo sa týka výdrže, tak je to celkom fajn. Nevydrží to na mne síce celý deň bez toho, aby sa to mierne nevytratilo, ale nie je to nič hrozné. Mierne zalieza po asi 6-8 hodinách do vrások pod očami, ale póry nezvýrazní. Z tohto jediného som tak trošku sklamaná, ale ako vravím, večer je čo odličovať, ale nemá to tú farebnú intenzitu, ako ked to ráno nanesiete.

Parfemácia je taká "lekárenská" a liečivá. Mne nevadí.

+ cena                           - slabšia výdrž
+ obal                           - vyššia cena bez akcií
+ aplikácia guličkou             - pre niekoho by mohlo byť krytie slabé
+ výborný odtieň
+ krytie
+ konzistencia
+ prispôsobenie sa odtieňu pleti


Za seba produkt odporúčam. Myslím ale, že tá cena by mohla byť o niečo nižšia (tuším, že stojí okolo 6 eur). Niekomu by zas mohlo vadiť nie príliš veľké krytie, pokiaľ máte výrazné kruhy pod očami, alebo vyrážky a začervenania. Výdrž sa mu dá ako tak prepáčiť, zas to nie je katastrofa, že by sa vytratil po 4 hodinách nosenia :) Čo som zabudla spomenúť je, že je mierne mastnejší, takže neviem, či je moc vhodný pre mastnejšiu pleť.

Dúfam, že som vás nenudila a recenziu pomohla pri rozhodovaní o jeho kúpe :)
Vlastníte niečo od Garnier na čo nedáte dopustiť a ste s tým veľmi spokojné?


Prajem vám pekný deň,


wykyy

3 komentáre:

  1. tento korektor mám aj ja :) s krytím a konzistenciou som bola veľmi spokojná ale nesadla mi farba takže je pre mňa nepoužiteľný....čo mi je ľúto lebo je to kvalitný produkt :/

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ho kupujem za 2-3 €

    OdpovedaťOdstrániť