piatok 30. novembra 2012

Zlato - hnedé líčenie

Ahojte :)

Viaceré z vás chceli, aby som líčenia pridávala častejšie, takže tu máme 2. v poradí :) Neviem ako ho nazvať. Mohlo by sa hodiť aj ako vianočné líčenie, pretože som použila zlatú, ale kľudne aj na bežné nosenie :)

Postup som zas samozrejme nenafotila, že načo aj :D Spamätala som sa až vtedy, ked som si dávala riasenku, takže bude opäť len popísaný. Líčenie je naozaj jednoduché, stačia vám 4 očné tiene, báza a riasenka. Tak začneme :)






1. na celé viečko som naniesla bázu od Essence pod pigmenty
2. na ňu som prstom na celé viečko naniesla tieň Color Tattoo v odtieni Eternal gold a potiahla som ho aj pod spodné riasy
3. na vykontúrovanie oka som použila tmavohnedý tieň s trblietkami z MUA Undressed paletky a štetec s Hello Kitty sady
4. tieň som potiahla smerom k obočiu a aj pod spodné riasy
5. aby som stratila tvrdé hrany hnedého tieňa, vzala som si blending brush, svetlý hnedý tieň opäť z MUA paletky a roblendila ho smerom ku obočiu
6. do kútika na rozjasnenie oka a pod obočie som použila tieň z MUA paletky
7. a už len riasenka od Gabrielly Salvete na vrchné aj spodné riasy




A máme hotovo :) Ako vidíte líčenie je jednoduché a nezaberie viac ako 5-7 minút. Rozmýšľala som aj nad hornou linkou, ale asi by to líčenie už bolo dosť tvrdé.

Dúfam, že sa vám líčenie páči a pokúsim sa pridávať ich častejšie :)


Majte sa krásne,


wykyy

8 komentárov: