štvrtok 8. novembra 2012

Essence 4in1 cleansing cream

Ahojte :)

Dnes mám pre vás pripravenú recenziu na produkt zo starostlivosti o tvár. Nikdy som nemala potrebu používať peeling, vždy som si tvár odlíčila len nejakým tonikom, ale odkedy mám tento produkt od Essence, používam ho každý deň a som spokojná :)

Ide o produkt, ktorý v sebe zahŕňa 4 veci, aj ked v konečnom dôsledku sa to dá použiť iba 1 spôsobom. Tento "krém" je z rady My skin a ani ked ma zabijete, nepamätám si cenu. Ale viac ako 3 eurá zaň určite nedáte. Mal by slúžiť ako čistič pleti, sťahovač pórov a mal by zabezpečiť dlhotrvajúci hydratačný a zmatňujúci účinok. Dá sa použiť ako peeling, maska a umývací krém. Obsahuje výťažky s granátového jablka a bambusu.

Obal krému je tubičkový, čiže otvoríme a produkt vytlačíme. Je to asi najjednoduchší spôsob, v čom tento produkt predávať, ale pre mňa je ten obal nešťastný. Pochybujem, že ked budem na konci, tak z neho dostanem aj tie posledné zvyšky. 
Na prednej aj zadnej strane obalu sa dozvieme všetko potrebné. Krém má 150ml a mali by sme ho potrebovať do 12 mesiacov.





Konzistencia krému je zvláštna. Nikdy predtým som sa s ničím podobným nestretla, ale vyzerá to niečo ako namočená plastelína vo vode s kopou zrniečok :D Roztiera sa to po tvári celkom jednoducho. Farba je taká hnedo béžová a zrniečka sú zelené a ružové.




Ja ho používam ako peeling, čiže si ho vmasírujem do tváre po dobu asi 3-4 minútky a potom opláchnem vodou. Tvár zbaví make-upu, nečistôt a na dotyk je príjemná a jemná. Používam ho každý deň a som s ním spokojná. Mne odstráni make-up výborne, potom stačí už len dočistiť micelárkou a som pripravená ísť spať :D 
Krém má jednu jedinú nevýhodu a to je tá, že sa ťažko zmýva z tváre. Mám pocit, že to trvá fakt dlho, kým sa ho zbavíte. Ale to asi len minimum :)

+ cena                              - obal
+ dostupnosť
+ skvele odstráni make-up
+ tvár je po ňom jemná

Produkt určite odporúčam a dokonca mám pocit, že čiernych bodiek na brade mám menej. Ale možnože za to môže micelárka, neviem :) Krém je super, plní svoju funkciu a to je to najpodstatnejšie :)

Používate niečo z rady My Skin od Essence, alebo sa Vám tieto produkty nepáčia?


wykyy

8 komentárov:

  1. už dlhšie obkukávam tento krém , strašne sa mi páči ako vonia. V podstate ma odrádzalo že neviem či pomôže a čakalo som na nejakú recenziu a teraz viem že ho zájdem kúpiť a zoberiem jeden aj sesternici na vianoce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidis, zabudla som spomenut vonu :) a som rada ze som pomohla pri vybere..ja by som chcela vyskusat este ten uhorkovy, zas tak drahe to nie je :)

      Odstrániť
  2. ten uhorkový je dosť podobný ako 4v1 nivea young care :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som dakedy asi mala, ale uz si nepamatam :D ked dojde tento asi vyskusam uhorkovy :)

      Odstrániť
  3. ja ked mám nejaky krem alebo čo v takomto obale,normalne rozstrihnem a vyškrabem posledny zvyšok :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. robim to aj ja, ale vies, ze ma to momentalne vobec nenapadlo? :D

      Odstrániť
  4. tento krém mám aj ja a tiež ho rada používam :) vonia krásne ale konzistencia mi príde taká zvláštna predtým než si ho dám na tvár :) potom je už všetko v pohode :) príjemne osvieži a vyhovuje mi že je pílingový :) také mám radšej ako obyčajné :)

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej to mas pravdu ta konzistencia je fakt zvlastna, ale potom je to uz v poriadku a pracuje sa s tym fajn :)

      Odstrániť