sobota 17. novembra 2012

Čo obsahuje moja MUA objednávka?

Krásny deň :)

Pred pár minútkami som dokončila moju objednávku na Make up academy stránke. Myslím, že väčšina z vás vie, že MUA momentálne organizuje akciu na všetok svoj sortiment vdaka tomu, že na FB stránke dosiahli 35000 fanúšikov. Akcia je taká, že na celý sortiment je 35% zľava a poštovné zadarmo po celom svete v tom prípade, že vaša objednávka presiahne 10 libier.

A samozrejme, že aj ja som si musela niečo objednať :)
Pri dokončovaní objednávky treba však napísať promo zľavový kód MUA35, pretože zľava sa automaticky neodčíta a pri zvolení dodania treba zaškrtnúť free shipping. Zaplatíte pomocou paypal účtu, vyplníte všetky údaje o karte a máte objednané :)

Moja objednávka vyšla na niečo málo cez 17 libier po zľave. Objednaná veci, ale nie sú všetky moje, mamka si objednala riasenku a kamarátka 2 BBčka a paletku Undressed (na ktorú som ju nenápadne naviedla, kedže som s ňou maximálne spokojná).

A tu sú produkty :)



Paletka Pretty Pastels

Brow Kit



Lipstick v odtieňoch 4, 14 a 15





Blusher v odtieni 1



Eyedust v odtieni 3



Mascara v odtieni 6




Som si vedomá toho, že ta riasenka nie je na normálne bežné nosenie, ale nikdy som nemala na očiach niečo iné ako čierne, takže za pokus a za tú cenu nič nedám :)

Dúfam, že s vecami budem rovnako spokojná ako s paletkami čo mám :)

Páči sa vám môj výber? Objednali ste si niečo aj vy, ked už nám táto firma ponúka také super ceny? :)


wykyy

26 komentárov:

  1. Ahojky,já hodlám stihnout objednávku do 20.,objednávám tak trochu i dárky na Vánoce,protože za ty ceny ;)Budu si objednávat určitě undressed paletku a rtěnky :)Pěkný den,Kačka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zvedava ked pride toto, ze ako budem spokojna s ostatnymi vecami, kedze paletky 2 uz doma mam a pri 40000 fanusikoch je opat akcia, tak by som doobjednala niektore veci za taky lacny peniaz :)

      Odstrániť
  2. Super vyber,paci sa mi kazda jedna vecicka a tu maskaru by som velmi chcela vidiet ako vskutocnosti vyzera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no myslim, ze to bude riadna divocina :D fotka urcite bude :)

      Odstrániť
  3. zapomněla si ale ještě dodat, že poštovné zdarma je jen pokud je cena objednávky 10 liber PO slevě :) jinak se platí klasicky poštovné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a mala som to na mysli a zabudla som to napisat..dakujem opravim :)

      Odstrániť
    2. nemáš zač :) taky jsem objednávala, pořádala jsem velkou hromadnou objednávku pro několik lidí a moje objednávka čítá více jak 130 výrobků :D :D

      Odstrániť
    3. to vazne? :D skoro ako Avon lady, ale ty si MUA lady :D

      Odstrániť
  4. Ha! Díky díky díky... Zrovna brousím, co si to ty blogerky na MUA objednaly a najdu tento článek. Díky moc. Inspirovala jsi mě k objednání Pro-brow kit setu a pak jsem si pochopitelně musela nakoupit palečky očních stínů (Undressed také samozřejmě:D... A na zkoušku jsem také vzala Lip Boom lipboom a tvářenku Blush Perfection Cream Blusher. Vážně díky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za malicko, som rada ze som pomohla :) dufam, ze budeme spokojne obe :)

      Odstrániť
  5. Dokedy platí táto akcia ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej vďaka :) bez teba by som nevedela že prebieha takáto akcia :)) idem si určite niečo objednať :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne si si vybrala, myslim že sa oplati spraviť ojednavka pri takejto akcii, som zvedava na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa urcite oplati :) recenzie pridu po odskusani a dufam, ze budu len pozitivne..zvedava som hlavne na ten brow kit..

      Odstrániť
  8. Ahooj :) veľmi pekný výber :) musím ti povedať, že si veľmi úžasná blogerka, sledujem ťa už asi mesiac doslova kaˇždý deň cez mobil :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti velmi pekne :) som strasne rada, ze sa ti na mojom blogu paci a presne pre taketo odozvy sa z blogovania tesim ovela viac :)

      Odstrániť
    2. Môžem sa spýtať, čo si v objednávake dala do kolonky State / Province a Postal Code ?? a do toho ľavého kodu si dala to MUA35 ?? :D vieš, chcem objednávať :))

      Odstrániť
    3. state/province - Slovakia
      postal code - psč tvojho mesta
      a tam do toho kodu ide to MUA35 ano :)
      ale ber ohlad na to, ze musis nakupit nad 10 libier, inac ti kod nevezme :)

      Odstrániť
    4. nad 10 libier so zľavou alebo bez ? :)

      Odstrániť
    5. to som si nie ista, ale sak vyskusaj kedy ti ho da a uvidis :)

      Odstrániť
  9. tak vyskúšam, uvidímm :)) ďakujem za všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ...a uz je objednane, dokonca dvakrat O:-)
    Uz sa neviem dockat zasielky a samozrejme aj tvojej recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj!
    Tak na tie rúže som zvedavá,lebo po odtieni 14 a 15 stále pokukujem.Už sa teším na recenzie :-)

    OdpovedaťOdstrániť