štvrtok 15. novembra 2012

Odličovacia hubička

Ahojte :)

Dnes by som vám chcela ukázať produkt, ktorý mi v poslednej dobe pomáha pri večernom odličovaní. Peeling od Essence spomínaný v tomto článku, som vždy nanášala na tvár prstami a následne na to oplachovala. Pracovalo sa mi s tým fajn, ale ked som v drogérke narazila na túto hubičku, musela som ju kúpiť a vyskúšať. Je jasné, že originály od Konjac sú prírodné a niekoľkonásobne drahšie a určite majú aj dáke liečivé účinky na pleť, ale mne táto napodobeninka stačí a som s ňou spokojná.
Hubičku zoženiete v Tete drogérií alebo v 101tke za pár centov. Mňa táto jedna stála 85 centov, viem, že sa predávajú aj po 2 kusy za menej ako 2 eurá.



Hubička je s celulózy, tak nič moc liečivé, ale hlavné je to, že slúži ako má. Je béžovo-žltej farby a jej veľkosť sa líši od toho, či je suchá alebo navlhčená. Ked som ju kúpila bola mäkšia, akonáhle ju namočíte vo vode zmäkne úplne a po následnom vysušení je tvrdá ako kameň. Ked uschne, tak sa jej priemer zmenší o cca 2 cm.





Použitie je vážne jednoduché. Stačí ju teda namočiť vo vode, ja používam teplú, vyžmýkať z nej prebytok vody a naniesť na ňu prípravok, ktorým si chcete odlíčiť tvár. Netuším, ako to bude spolupracovať s odličovačom, ale myslím, že je lepšie ju používať na peeling, alebo čistiaci krém, ktorý následne opláchnete z tváre vodou. Ja ju používam tak, že krúživými pohybmi odstraňujem make-up z tváre a krku.
Produktu na hubičku stačí naniesť málo, pretože je dosť savá a tým pádom sa Vám polovica produktu vtiahne do pórov hubky.

Tvár odlíči výborne. Tým, že je ohybná, tak sa s ňou ľahko dostanete aj pod oči, do záhybov okolo nosa, na hranu tváre smerom ku krku. Ja si následne na to ešte tvár dočisťujem micelárkou, ale asi by som ani nemusela. Na tvári mi naozaj nikdy nič neostane, žiadne zvyšky po make-upe, alebo nečistoty.

Čo mi na nej najviac vyhovuje je to, že po opláchnutí tváre, je pokožka úžasne jemná a hladká na dotyk. Ten čistiaci peeling od Essence síce sám o sebe mi tú tvár zjemnil, ale s pomocou tejto hubičky ju mám ešte hladšiu a som z toho fakt nadšená :)

Životnosť si zatiaľ neodvážim odhadnúť, ale žiadne čiastočky z toho neopadávajú. Schne to navyše celkom rýchlo, takže pokiaľ si tvár odlíčite večer, ráno ju môžte znova použiť, pretože je suchá :)

+ cena
+ použitie
+ dostupnosť
+ výborne odličuje make-up

Tento výrobok vám určite odporúčam, pracuje sa s tým naozaj dobre a nemám tomuto spôsobu odličovania čo vytknúť :)

Používate aj niečo podobné na odlíčenie, alebo vám stačí vatový tampón a vlastné prsty? :)


Krásny deň,


wykyy


6 komentárov:

  1. používam len vatové tampóny ale tých musím minúť vždy trošku viac. tento spôsob sa mi zdá praktickejší a jednoduchší asi to vyskúšam:) a nie presne tento istý ale tiež mám peeling od essence:)

    http://thedngzone.blogspot.sk/ pomôžeš s rozbehnutím? dakujem. ja ťa už odoberám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskusaj, aj keby ti to nevyhovovalo,tak draha investicia to nie je :)

      Odstrániť
  2. zaujímavé...tiež som to skúšala s takou guličkovou špongiou a s čistiacim gélom a bolo to veľmi príjemné :) možno dám šancu aj tejto hubke :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim, ze to je v podstate to iste, len ta tvoja bola gulicka a tato je spravena inac..

      Odstrániť
  3. jasny must have :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť