štvrtok 1. novembra 2012

Vyhodnotenie giveaway no.1

Ahojte :)

Tak dnes tu máme dlho očakávané vyhodnotenie giveaway. Zapojilo sa Vás dokopy 27, čo je pekné číslo :) A kedže to bola prvá giveaway na tomto blogu, prehliadala som aj malé nesplnenie niektorého pravidla, zväčša to bol bod o napísaní čo sa vám na blogu páči a čo nepáči. Chcela by som vás do budúcna poprosiť, aby sa takéto veci už nestávali. Pravidlá sú pravidlá a budem takéto príspevky vylučovať z giveaway a tým pádom sa bude poradie posúvať. Dúfam, že ma chápete.

Chcela by som sa, ak môžem, vyjadriť k niektorým vašim návrhom a pripomienkam v komentároch :)

Väčšina z vás písala, že sa vám nepáči dizajn stránky. Viem, že to nebolo nič prevratné a biele pozadie na kráse blogu nepridáva, tak som sa jedno dopoludnie s tým troška pohrala a dúfam, že je to teraz už lepšie a páči sa Vám viac :) Mám rada ružovú a fialovú farbu, takže do budúcna ak sa bude meniť dizajn, budem sa sústrediť hlavne na tieto farby.

Ďalej som na základe prosby slečny Ambrozálie vytvorila pravidelné príspevky každú nedeľu s názvom Sunday's ideas. Nájdete v nej rôzne DIY nápady, pomôcky pri líčení atď.

Som rada, že sa vám väčšine taštička páči, namakala som sa na nej vyše 18 hodín a preto som sa rozhodla, že ju niektorej z vás v giveaway darujem :) Nie je nejaká veľká ale ako kozmetická taštička poslúži výborne :)

Poslednou vecou je, že som rada že vás čitateľov mám a aspoň niekto sem chodí a prečíta si moje recenzie :) Nerátala som s tým, (kedže blog má ani nie 3 mesiace), že Vás tu bude pomaly 80 a denné vzhliadnutia sa budú pohybovať medzi 300-500, som nadšená :) Dúfam, že môj blog je pre Vás oddychom a radi si prečítate články, ktoré pre Vás pripravujem. Pre mňa je to zas oddych a niečo, kde sa konečne môžem vyjadriť k tomu, čo považujem za dôležité vo svete kozmetiky a líčenia :) A za toto všetko ďakujem hlavne vám :)

Myslím, že dosť bolo obkecov. Výhercu vybral random a tým je .......



Barboriena :)

Slečne srdečne blahoželám a môže očakávať mail, aby sme sa dohodli na podrobnostiach ohľadne doručenia výhry :)

Vám ostatným ďakujem za účasť a nemusíte byť smutné, súťaží bude ešte dosť :)

Prajem Vám krásny deň,


wykyy

1 komentár: