pondelok 19. novembra 2012

Obľúbené balzámy na pery

Pekný začiatok týždňa :)

Dnes by som vám chcela ukázať moje naj naj balzámy na pery, bez ktorých si neviem zimu a chladnejšie obdobie predstaviť. Často trpím popraskanými perami, rozpraskanými kútikmi, takže balzám je moja jediná záchrana, ako sa toho najrýchlejšie zbaviť. Ked nedajbože nejaký zabudnem doma, je to pre mňa katastrofa. Mám potom sklony robiť to, že si pery olizujem a tým pádom mi ich ofúkne a na druhý deň sú popraskané ešte viac ako boli :/ Snažím sa teda mať balzám vždy poruke a nechávať si ho v kabelke, aby som ho v prípade potreby mohla vytiahnuť :) Som na ne mierne náročnejšia, pretože obyčajný jelení loj, alebo vazelína sú pre mňa príliš mastné a to ja na perách nenávidím.





Mojimi naj sú balzámy od rôznych značiek, takže možno to bude malý tip pre vás, po čom sa poobzerať v drogériách :)


1. Garnier nourish

Tento balzám mám už asi 100 rokov a vkuse ho mám. Nerozumiem tomu, pretože ho používam najčastejšie zo všetkých. Nosím ho pri sebe v kabelke a je to ten najlepší pomocník :)

Má tuhšiu konzistenciu a je bezfarebný. Na perách zanechá len jemný nános, ale aj tak na nich vydrží celkom dlho. Je výborne hydratačný a na perách mi nevadí. Navyše je príjemne parfémovaný :) Som s ním veľmi spokojná a ked sa konečne dostanem k tomu, že ho miniem, určite si kúpim nový :) Nájdete ho v každej drogérií, ja som ho kúpila v Tescu za cca 2 eurá. Má 4,7ml.




2. Lip smacker

Tento balzám asi všetky poznáte. Predávajú ich v rôznych príchutiach ako Cola, Cola light, Cola vanilková, Fanta pomaranč, Fanta lesná ovocie, Sprite ... Jeho cena je trošku vyššia na to, aký je malý, ale je super :) Má príjemnú maslovitú konzistenciu. Je mäkkší ako Garnier. Nanáša sa na pery jednoducho. Ja mám príchuť Fanty a naozaj tak aj chutí aj vonia. Na perách zanechá príjemnú vôňu, jemný nános a troška zvýrazní ich prirodzenú farbu a dodá im jemný lesk. Hydratácia je fajn, je akurát mastný. Výdrž  neposúdim, pretože ho mám vkuse tendenciu olizovať :D Cena je 2,50 eura za 4 gramy, kúpite cez net, alebo v 101 drogérií v stojančekoch pri pokladni.




3. Labello pure and natural

Balzámy, ktoré som mala vo všetkých možných príchutiach, ktoré sa u nás predávajú. Tentoraz som naň narazila v Tescu za smiešnych 49 centov, no nekúp to :D Navyše mlieko a med som ešte nemala :) Najviac mi od tejto značky vyhovoval ten obyčajný modrý, ale tento tiež nie je na zahodenie. Má rovnaké hydratačné účinky, na perách je priehľadný, dobre sa nanáša a navyše nááádherne vonia :) Lebelá sú u mňa všeobecne tým naj, čo môžem od balzámu chcieť. Jediné, ktoré mi nevyhovovali, boli jahoda a cherry. Vadila mi ich chemická vôňa, farba na perách a mala som z nich pocit, že mi pery ako keby scvrkávajú :D Tento je po tom modrom, druhým najlepším :) Z týchto 3 je najväčší, má 4,8 gramu a cenu som spomínala vyššie.




To by boli všetky balzámy, ktoré mám rada a používam ich dennodenne :) Ked som bola mladšia, stačil mi typický loj, v tej malej bielo-čiernej verzií, ktorý mal bud ružový, alebo béžový balzám vo vnútri. Teraz ich už bohužiaľ ani neviem nájsť v obchodoch a aj tak sa mi večne otvárali v kabelke :D

Aké sú vaše top balzámy, na ktoré nedáte dopustiť?


wykyy

17 komentárov:

  1. Ja mám rada klasickú vazelínu a potom vanilkový v dóze od Yves Rocher, veľmi rada mám aj Lip Smacker, mám s motívom Paula Franka a s malinovou príchuťou a vôňou, len mám rovnaký problém - zlížem ho skôr, ako sa absorbuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie lip smackery su fakt hrozne, to cloveku az neda, aby to nezlizal z tych pier :D

      Odstrániť
  2. vazelína mi taky naprosto nevyhovuje, mě rty ani vůbec nehydratuje! nechápu to :D to samé zázračný kelímek, ten mi rty akorád vysušil, asi mám jinou pokožku rtů než ostatní nebo co!:-D
    ten zelený garnier mi taky naprosto nevyhovoval, nevím proč..a ani mi nevoněl:( já jsem na balzámy na rty dost úchylná a moje sbírka je asi něco přez 30 kusů :D takže do školy sebou tahám cca 7, a pořád různě střídám:D
    za nejlepší považuju tyhle dva balzámy co jsem si koupila na návštěvě v americe a to: eos (takový růžový) a pak burts bees (voní jako mango!), hned potom mám labello milk and honey protože náááádherně voní vážně, potom labello hydrocare a na noc a mazání doma je prostě nejlepší regenerační Astrid v maxi balení, ten moje rty spraví dokonale:)). Taky mi moc vyhovoval ten balzám na rty od saloos, jen jsem ho měla se spoustou jiných balzámů na rty jednou v kabelce kterou mi ukradli :/ :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takto mas teda krasnu zbierku :) och EOS, ten sa nachadza na mojom vianocnom wishliste, strasne po nom tuzim, ale na ebayi sa mi zdaju tie ceny az moc predrazene, zo zahranicnej stranky dam za postovne majland :/

      Odstrániť
    2. jj Labello milk and honey a hydrocare jsou jedny z nejlepších. A taky mi docela vyhovoval Balea třešeň, za tu cenu byl dobrý. Nejhorší balzám jaký jsem snad kdy měla byl od Oriflame, no 100 (v akci) za takové mini baleníčko, vydržel mi asi 4 dny a vůbec nehydratoval, ale měl příjemnou konzistenci to zase jo:D

      Odstrániť
    3. to labelo je fakt super naozaj :) ja zas z oriflamu mam doma ten hojivy zazrak v tom vajicku a na perach to nemozem ani citit, je to otrasne mastne fuj !

      Odstrániť
    4. jo, růžový eos je láska, krásně voní a když ho olízneš tak i sladce chutná! :D už ho mám teď vymazanej do roviny a nevím co udu dělat až mi dojde, asi si aspoň schovám ten super obal od toho :D

      Odstrániť
    5. a ako dlho ti vydrzal? ten obal je fakt uzasny :D

      Odstrániť
    6. no zatim se jeste stale drzi ale uz moc dlouho nebude:D teda nevim jak moc ,,hluboko" je dole v te krabicce :D
      mam ho od pulky cervna ale samozrjme se s nim nemazu kazdy den protoze je to pro me ,,vzacnost" :D a nechci ho hned tak vypatlat, takova ta chvilka kdy si reknes ze fakt se chces namazat necim dobrym :D

      Odstrániť
  3. Jo, balzámky na rty. Ty já můžu mít jakékoli, hlavně že tu hubu dost promastí:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tu fantovu som este neskusala :) ale vyzera zaujimavi ... ja mam celkom rada pomady Vitalos su take maksie a pekne hydratuju pusu
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskusaj, tie balzamy su fakt dobre a navyse fajne chutia :D Vitalos to mi daco vravi, ale nemam od tej znacky nic..

      Odstrániť
  5. sranda že ja nikdy tú vazelínu v drogerkach nenájdem :D asi ju práveže nehľadám :D
    ale ten garnier nourish zelený mám tiež, kúpila som si ho ako si tu o ňom písala, počas jednej akcie v 101-ke....a tiež si ho neviem vynachváliť, je príjemný a hneď ako si ho nanesiem na pery tak zabudnem, že ho tam mám, je taký jemný :) takže ho tiež len a len odporúčam

    pozývam ťa na môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak podla toho aku vazelinu "hladas" :) ja jedinu co mam doma je od Balei v takom veeelkom obale..a mas pravdu ten garnier je super :)

      Odstrániť
    2. áno o tej od Balei som už aj ja počula ale nikdy som ju v DMke nenašla :) hádam na ňu pri najbližšej návšteve nezabudnem :)

      Odstrániť
    3. skus ju pohladat, da sa to pouzit fakt na vsetko, pre mna je najlepsia na suche nohy a paty hlavne :)

      Odstrániť