štvrtok 29. novembra 2012

Prišla mi MUA objednávka :)

Ahojteee :)

Dnes by som vám chcela ukázať vecičky, ktoré mi prišli z e-shopu Make Up Academy. Ako som vám už spomínala, objednávku som robila počas 35% akcie + zadarmo poštovné. Všetko prišlo pekne zabalené v bublinkách a bublinkovej obálke. Všetky veci boli nepoškodené a prišlo mi všetko, čo som objednala :) Objednávku som posielala 17.11., odoslaná bola 22.11. a prišla mi včera. Takže 4 pracovné dni. Normálne som z toho v šoku, pretože tak rýchlo neodosiela pomaly pošta ani po Slovensku obyčajnú objednávku alebo list.

Odtiene sa oproti stránke trošku líšia, takže ak budete objednávať, radšej si odtieň vygooglite, aby ste predišli sklamaniu. Zatiaľ som so všetkým spokojná, ale podrobnejšie recenzie prídu po odskúšaní.

A ako tak pozerám na facebook, zachvíľku nás čaká ďalšia akcia, kde všetok tovar bude v 40% zľave a ku objednávke dostanete 5 kusov lakov na nechty "nail quake". Samozrejme, že mám už 10 vecí nahádzaných vo wishliste :D Navyše stále prebieha akcia 3 za cenu 2. A neviem či ste si všimli, ale MUA konečne ponúka aj kozmetické štetce, ktoré sa pohybujú od 1,50 do 5 libier, čo je celkom fajn :)

Tak ale vrhnime sa na moju objednávku. Ukážem Vám aj swatche na ruke, pre lepšiu predstavu (okrem Pretty Pastels paletky, ktorá je už odložená pod vianočný kriak). Do zátvorky vám napíšem aj cenu.

1. blusher v odtieni 1 (1 libra)
Táto farba na líčka ma veľmi potešila. Má krásny ružovo-broskyňový odtieň. Je dobre pigmentovaná, ale troška práši. Má v sebe mini trblietky. Je jemne namletá.




2. Eye dust v odtieni 3 (1 libra)
Má nádhernú zelenkavú farbu. Nanáša sa ľahko a pigmentácia je veľmi dobrá. Je tiež s trblietkami.




3. Pro-brow eyebrow kit (3,50 libry)
Z tohto mám asi najväčšiu radosť. Krabička je super, má v sebe veľké zrkadielo, pinzetu a obojstranný šikmý štetec. Obsahuje 3 tiene od najsvetlejšieho po najtmavší a aj gél. Tiene sú jemne namleté a gél výborne fixuje obočie. Spokojnosť!




4. Mascara v odtieni 6 (1 libra)
Objednala som si modrú farbu. Priznám sa, že som nečakala nič moc, ale tá riasenka je fakt dobrá. Pekne oddelí riasy a má v sebe aj tie mini vlákna na predĺženie. Po 2 vrstvách mi predĺžila riasy, natočila a dodala im sýtu modrú farbu. Krásna :)




5. Paletka Pretty Pastels (4 libry)
Obsahuje 12 pastelových odtieňov. Pigmentáciu vám nepoviem, kedže ju dostanem pod kriak a nechcela som ju otvárať, ale určite ju nájdete niekde na nete. Dúfam, že s ňou budem spokojná ako s tými zvyšnými.




6. Lipstick v odtieňoch 4, 14 a 15 (1 libra)
Ked som ich odbalila a začala skúmať, očarili ma. Sú pekne pigmentované, a predpokladnám, že budú aj hydratačné, pretože sa nanášajú veľmi ľahko. Čo ma totálne dostalo je to, že na spodku rúžu je malá nádobka, ktorá sa dá odšróbovať. Na obrázku to vyzeralo len ako priesvitná farba v odtieni rúžu, ale nachádza sa tam niečo. Vyzerá to presne ako celkový rúž, ale dostanete sa do toho len štetcom. Som z toho nadšená, je to príjemné prekvapenie :) Ináč rúže sú označované inak, ako na stránke, dva odtiene mám nazvané rovnako :D




Zvyšná produkty z objednávky som už dala kamarátke a vodeodolnú riasenku má mamka. Hádam bude spokojná :)

Ked som moju objednávku zrátala, jej cena v prepočte bola necelých 11 eur, čo je za 9 produktov úplne smiešna cena. Neviem sa dočkať druhej objednávky, ktorú pravdepodobne budem robiť s kamarátkami a mamkou, aby sme si rozrátali poštovné.

Objednávali ste aj vy počas zľavy, alebo sa len na svoju prvú objednávku chystáte?

Prajem krásny deň,


wykyy

11 komentárov:

  1. vau,to je ale rychlost :)) ja som si objednala 19.11,tak snad mi pride este v piatok :) ako tak pozeram na tie ruze,lutujem,ze som si objednala len jeden (odtien 15)..a velmi sa tesiim na Undressed paletku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. este ma dost prekvapila ta tvoja modra riasenka...uz som videla par farebnych riaseniek,ale ziadna nebola tak pigmetovana.vsetky predosle dali riasam len taky slaby modry nadych a ziadne predlzenie ani vytocenie...ale ako pozeram riasy krasne zafarbila:) velmi zaujimave :)

      Odstrániť
    2. tak ta rychlost ma dostala..z ebaya objednane veci z anglicka mi tiez dosli do 5 prac. dni co je vyborne :) myslim, ze ti pride urcite zajtra, ked nie tak v pondelok..
      inac undressed milujeeem, ta paletka je uzasna a ruze su tiez krasne :) a ta riasenka ma fakt prekvapila, necakala som ze bude taka dobra a este ked som zbadala ten aplikator, nemam tieto typicke rada..asi objednam este ruzovu :D

      Odstrániť
    3. Z dôvodu výpadku centrálneho informačného systému Slovenskej pošty sú dňa 29. 11. 2012 služby na poštách v rámci celého Slovenska poskytované v obmedzenom rozsahu. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme.|||| to sa moze stat len mne,ked sa nemozem dockat svojho balicka :D :D

      Odstrániť
    4. ale zevraj by im to uz malo ist, ze to bolo len doobedu..ale nastve to chapem :D

      Odstrániť
  2. Závidím to bleskové doručenie :)
    Mám objednané až 22.11., a podľa FB majú celkom problém zvládnuť shipping toľkých balíkov naraz, tak som zvedavá, kedy to tu bude :/

    Inak tam mám obligátne plaety, browkit a nejaké shadows trio.
    Za tú cenu nečakám nič extra, tak uvidíme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ako som stihla priblizne zaregistrovat podla cisel objednavok na fb, bolo ich cca 9-10 tisic, takze sa necudujem, ze im to tak dlho trva, ale myslim, ze zatial to zvladaju celkom fajn na ten pocet :)
      ani ja som necakala zazraky ale tie produkty su fakt dobre :) hlavne paletky

      Odstrániť
  3. Já jsem dostala baliíček v úterý a nejvíce jsem nadšená z rtěnky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som objednavala 16.11. a 19.11. (ano, som truba a neviem si vsetko potrebne objednat naraz :D ) objednavky su uz odoslane, ale bohuzial sa ku mne este stale nedostali, takze neratajte s takym bleskovym dorucenim automaticky, niekedy im to trva... ja zatial netrpezlivo cakam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi som mala stastie, ze mi to prislo tak rychlo..dufam to bude tak aj pri dalsej objednavke :P

      Odstrániť