pondelok 26. novembra 2012

Gabriella Salvete Diamante riasenka

Pekný začiatok týždňa všetkým :)

Vďaka facebookovej stránke značky Gabriella Salvete som mala možnosť otestovať novú riasenku názvu Diamante, za čo sa im chcem veľmi pekne poďakovať :)

Riasenka prišla pekne zabalená vo vrecúšku s letáčikmi o riasenke, make-upe Matte a Hydrating foundation nude finish.
Riasenka obsahuje diamantový prach a mala by rozžiariť pohľad.






Obal sa mi celkom páči, je taký luxusnejší ako iné riasenky, ktoré môžme bežne kúpiť v drogériách. Spodok je tuho sivý a vršok s kefkou strieborný. Dozvieme sa na nej všetky informácie o objeme, ktorý je 11ml a spotrebovať by sme ju mali do 6 mesiacov od otvorenia. Obal je pevný, zatvára sa dobre a doľahne úplne, takže vyschnutia sa netreba báť :)

Štetček je gumový, čo mi osobne veľmi vyhovuje. Ako asi viete, nemám moc rada typické štetinkové aplikátory, všetky mi riasy zlepujú. Tento je robený dosť zvláštne. "Štetinky" nie sú všetky rovnakej dĺžky. 4 rady sú o čosi dlhšie ako ostatné. Aplikátor je ohybný a naberá množstvo produktu presne koľko potrebujete. Vdaka tenkému priemeru vnútorného kolieska sa zvyšok produktu pri vyberaní obtrie a riasenka je mokrá tak akurát.










So samotným aplikátorom sa mi zaobchádza veľmi dobre. Najprv si riasy nalíčim dlhšími štetinkami na oboch očiach a pri druhej vrstve ich pomocou kratších rozčešem a pridám im ešte trošku farby. Takže na výborný výsledok stačí naniesť jednu hrubšiu a druhú tenučkú vrstvu na pridanie farby a rozčesanie.

Riasenka na očiach nežmolkuje, nezlepuje riasy. Krásne ich oddelí, predĺži a počas dňa neopadáva. Nie je ale vodeodolná, takže pri vlhkom vzduchu začne troška lepiť a mohla by mať tendenciu sa mierne roztiecť. Tým pádom je ale odličovanie veľmi jednoduché a micelárka ju dá dole jedným ťahom.
Farebne je čierna a pekne zvýrazní oko.

+ aplikátor                       - nie je vodeodolná
+ obal
+ nežmolkuje, nelepí riasy
+ pekne predlžuje
+ odličovanie

S riasenkou som veľmi spokojná a dostala sa medzi moje TOP 3 riasenky, ktoré som doteraz vyskúšala. Keby vás zaujímalo, prvá Je Maybelline One by one a druhá Pupa Ultraflex.

Pridávam Vám aj fotky na očku, aby ste si ju vedeli predstaviť :) Tie čierne šmuhy na oku nie sú problémom riasenky ale mojich rúk :D
Určite ju odporúčam a ak ju niekde v stojane uvidíte, mrknite aspoň na ten aplikátor, je naozaj fajn :)






Mali ste aj vy možnosť vyskúšať ju, alebo sa len na ňu chystáte?


Pekný deň,


wykyy

11 komentárov:

  1. Nejak som to testovanie vynechala :D:D Ale ta riasenka vyzera super, počula som samu chválu nanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. táto riasenka vyzerá super :) ja stále hľadám nejakú dobrú ktorá ma očarí pretože od essencu ma už nebavia ale táto vyzerá až moc luxusne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskusaj tuto, alebo od maybelline, su tym naj pokial mas rada gumovy stetcek :)

      Odstrániť
  3. Paráda, je opravdu skvělá a i Tobě dělá krásně dlouhé řasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne to robi skoro kazda riasenka, pretoze konce rias mam prirodzene az neviditelne :D ale krasne rozdelila, natocila..spokonost uplna :)

      Odstrániť
  4. dneska som ju akurát videla v drogérke :)) ale s touto značkou žiaľ ešte nemám žiadne skúsenosti :/

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja som nemala doteraz z tej znacky vobec nic..maju krasne laky na nechty ale nikdy som si ziadny nekupila..

      Odstrániť
  5. spravila ti super riasy :) asi sa na nu najblizsie pozriem v drogerke :)
    P.S. : nechcem byť zlá, ale v nadpise máš preklep - Slavete .. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem a urcitena nu mrkni :) a ten preklep som si nevsimla, dik za upozornenie :)

      Odstrániť
  6. Moc se mi líbí ten design, ale nedávno jsem si už koupila jinou,tak zas až za nějaou dobu:-)

    OdpovedaťOdstrániť