utorok 20. novembra 2012

Xmas wishlist

Ahojky :)

Pomaly sa nám blížia Vianoce a čo by som to bola za blogerku (rozumej - všetko čo vidím musím mať :D ), keby som netúžila po rôznych veciach, ktoré by som si chcela nájsť pod vianočným stromčekom (ak by ste niekedy u mňa počuli slovo KRIAK, je to bežný názov, ktorý používam pre vianočný stromček). Samozrejme, že mám pár vecí, ktoré by ma veľmi potešili a rozžiarili očká :) Viem aj to, že nie je v Ježiškových silách splniť mi všetko, ale túžiť po tom môžem, no nie? :)

Väčšina vecí sa týka kozmetiky, či už dekoratívnej alebo starostlivosti o telo. Tá ma vždy poteší najviac a nemusí to byť len na Vianoce :)



1. pleťový peeling

S peelingom, ktorý som mala doteraz, som dosť spokojná, ale chcelo by to konečne vyskúšať niečo drahšie a možnože aj kvalitejšie. Čo som tak zbežne pozerala po nete, páčil by sa mi Normaderm od Vichy. Jeho cena je celkom slušná, objemovo je na tom tiež dobre. Uvidíme, čo povie Ježiško :)

2. farba na líčka od Bourojis

Vec, po ktorej túžim už asi 157 rokov. A ja hlupaňa som si ju nekúpila, ked som naposledy bola v ČR. Môžem si teraz darmo nadávať, pretože odtiene si nepamätám a kúpiť si ju môžem tak maximálne cez net. A ak náhodou ... Milý Ježiško, najviac by mi sadol asi odtieň Rose de Jaspe ;)

3. rúž MAC

Ďalšia vec, po ktorej túžim XY rokov. Bohužiaľ momentálne nie som finančne na tom tak, že by som si mohla dovoliť kúpiť rúž za 10 a viac eur, takže by som bola veľmi rada, keby sa objavil pod stromčekom :) Odtieň by sa mi páčil Creme De La Femme, čo je slabunko ružová, taka nude farbička :)

4. Moschino Pink bouquet / I love love

Nemôžem byť zas tak náročná a chcieť obe :D Bud, alebo ... Pink bouquet chcem, odkedy sa u nás dá kúpiť a I love love milujem už hodne dlho, bohužiaľ, flakónik mi ostal už len na ozdobu, je totálne prázdny :/

5. štetce na líčenie

Nieže by som ich nemala doma asi 40, ale chcem ďalšie :D Narazila som na fakt lacné štetce BrushArt. Predávajú ich bud osobitne, alebo sadu. Navyše majú aj stipplík a pravdu si povedzme, tých nikdy nie je dosť. 

6. biely kabát

Ten môj chudáčik má už asi 3 roky, ale ani za svet sa ho nechcem vzdať. Nosí sa mi úžasne, len už ma nebaví ho odžmolkovávať a navyše na ňom vidno každú špinku. Ten na obrázku by som brala hned :)

7. digitálny foťák 

Neviem, či má vôbec význam písať prečo. Všetky asi dobre vieme, že neostré a rozmazané fotky na blogu sú nepekné. Ten môj doterajší foťák má cca 6 rokov, zaostruje kedy sa mu zachce a na čo sa mu zachce, ked chcem odfotiť detail (napr. gramáž), tak to fotím na 15x. Niekedy ma síce poslúcha, ale inokedy by som ho vyhodila zavretým oknom. Nie som dáka náročná, stačí mi keby bol jednoduchý na ovládanie a fotil slušným spôsobom :)

8. pokoj a kľud

Toto za peniaze bohužiaľ nekúpi nikto, ale niekedy mám chuť vypadnúť od všetkého preč, sama a mať svätý pokoj. Od ľudí, ktorí sa ozvú, len ked dačo potrebujú, od môjho brata, ktorý je v poslednej dobe divný, píše s slovesách na konci Y a je mu totálne jedno, že maturuje ... Nič neriešiť a na všetko sa v priebehu sekundy vybodnúť ... Je toho fakt na mňa niekedy až primoc a keby som mala na konte milión, spakujem veci a odídem z tohto mesta na 1000km ďaleko. 
Neviem, či je to aj v iných mestách, alebo len u nás, kedže sme malý zapadákov, ale stačí, že si človek na seba oblečie niečo, čo sa iným nepáči a už po ňom zazerajú, jak keby mal fialové vlasy a zelená zuby. Ide mi to náramne na nervy. Človek ani nemá chuť si ísť niekam sadnúť von, pretože vidí vkuse rovnaké kyslé ksichty ľudí, ktorých nemôže ani vystáť. Och !

Dúfam, že aspoň na tie Vianočné sviatky nebudem doma počuť hádky, prečo si brat nemôže zobrať auto, že noačo, že bude mať stoličky na vysvečku od hora po spodok a milión ďalších vecí. Chcem mať krásne Vianoce a stráviť ich doma v pokoji, pri vianočnom kriaku, s vaječným likérom v ruke, napchávajúc sa koláčmi, vonka bude snehu a v telke budem pozerať na vianočné rozprávky :)


Tak, toto sú veci, ktoré by som si na Vianoce želala asi najviac (hlavne bod č. 8). Dúfam, že Ježiško na mňa nezabudne a spraví mi radosť aspoň jednou vecou, ktorá sa tu nachádza :)

Budem rada, ak mi pošlete do kometárov vás vianočný wishlist, rada sa nechám inšpirovať tým, čo by ma ešte mohlo potešiť, a dopísať to na list pre Ježiška, ktorý pošlem na 999 99 ;)

Majte krásny zvyšok dňa,


wykyy

9 komentárov:

  1. Pekný wishlist :) na tom mojom by bola asi zrkadlovka, Naked 2 , gitara :) viac mi k štastiu netreba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) tak to si celkom nenarocna :D ale tak kazdy mame svoje sny :)

      Odstrániť
  2. Já bych brala sadu štětců. Už jsem zjistila, jak děsně důležitá věc to je:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je pravda :) nechapem ako som sa mohla niekedy licit len prstami..horor :D

      Odstrániť
  3. skvelý výber ... Moshino mám a neviem si ho vynachváliť ... štetce by som chcela aj ja , Burjois tiež ... a miesto malého foťáčiku by som brala takú slušnú zrkadlovku
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak zrkadlovkou by som nepohrdla ani ja :D moschino je uzasne to mas pravdu, a Bourojis sa mi podarilo vcera kupit za uzasnu cenu 7,77 vo Fannke, ale mamka mi ju odlozi az pod stromcek, neviem ako to vydrzim :D

      Odstrániť
  4. Můžu se zeptat kde se dají ty štětce sehnat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parfums.sk ale pre teba asi lepsie parfums.cz, su za uzasne ceny mrkni tam ;)

      Odstrániť