streda 14. novembra 2012

Balea telové mlieka

Ahojte :)

Telové mlieka od Balei sú vám všetkým určite veľmi známe. Majú množstvo vôní, sú ľahko zohnatelné v DMke a ich cena nepresiahne 1,50 eura. Ja ich mám veľmi rada, aj ked hydratácia nie je nič, čo by zarážalo. Mám doma momentálne 2, tak vám ich ukážem a niečo málo o nich poviem :)



Prvé mlieko je príchuti Zucker Schunte.
Toto telové mlieko má 400ml a spotreba je do roku 2014.
Obal sa mi veľmi páči. Je "sladký", pekne farebne skombinovaný a celkom pevný. Otvor má na vrchnej strane, takže na ňom nestojí a tým pádom musíme čakať, kým stečie a môžme sa s ním natrieť.
Mlieko je bielej farby, po nanesení spriesvitnie. Konzistencia je tekutejšia, ale to mne vyhovuje viac a pracuje sa mi s tým lepšie, ako s telovým maslom.
Vôňa je veľmi sladká. Obsahuje vanilku, krém a citrón. Pripomína mi to vanilkovú prísadu do koláčov :D Napriek tomu, po nanesení, vôňu cítim len sem tam, takže na pokožke nie je taká silná, ako po vytlačení produktu.
Rozotiera sa fajn, ale hydratácia je nič moc. Večer sa s mliekom natriem a ráno mám síce pokožku jemnejšiu ako predtým, ale na dotyk cítim, že nie je tak hydratovaná ako by som si želala. Vôňu cítim skôr z oblečenia ako z pokožky.




Druhým mliekom je limitovaná makrónková edícia Kirsch- und Mandelduf.
Mlieko má 200ml a spotrebu do roku 2015.
Obal tohto mlieka je iný, ako toho predtým. Vrchnáčik má naspodku, čiže produkt nám vždy doňho stečie, čo mi vyhovuje viac. Nemusím obalom triasť a čakať, kým na mňa produkt konečne vykukne. Je dosť mäkký, takže pri prevážaní by som si dávala na to pozor, navyše by som sa bála, ak by bol niečím iným preložený, aby sa viečko neotvorilo a všetko mi nevytieklo do tašky.
Konzistencia je o čosi tuhšia ako pri kamarátovi vyššie, farbu má bielu. Rozotieranie je opäť fajn, pracuje sa mi s tým dobre.
Mám pocit, že toto mliečko má lepšiu hydratáciu ako to predtým. Večer po sprche sa s ním natriem a ráno mám pokožku hydratovanú, na dotyk jemnú a stále cítim, že je troška "mastnejšia". Vyhovuje mi viac ako mlieko predtým a aj mi viac vonia. Obsahuje mandle a višne. Tvoria dokopy krásnu vôňu, ktorá mi neviem prečo pripomína nejaké cukríky a som z toho nadšená :) Vonia mi po ňom oblečenie aj niekoľko dní a je to fakt veľmi príjemné, ked sem tam zacítim vôňu tohto mlieka :) Som s ním spokojnejšia :)





+ cena                           - obaly
+ dostupnosť                     - hydratácia
+ aplikácia
+ konzistencia


Chcem Vám ešte ukázať, že Balea má momentálne na predaj darčekový set telového masla a krému na ruky, za myslím, že slušnú sumu :)



Za cenu pár drobných si myslím, že sú tieto mlieka fajn. Ale ako je vidno, líšia sa od príchute - aj konzistenciou, aj hydratáciou. Za seba by som viac odporučila druhé mliečko, vyhovuje mi viac a hlavne lepšie hydratuje.
Všeobecne som s Balea výrobkami spokojná, za tú cenu myslím, že nič lepšie dostať nemôžem :)

Máte radi značku Balea? Aké sú vaše najobľúbenejšie výrobky od nich?


wykyy

10 komentárov:

  1. milujem na balei hlavne tie vone :)) telove mlieka nie su samozrejme vynimkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to mas pravdu, aj tie ich sprchace su uzasne vonave :)

      Odstrániť
  2. Ahoj,to "cukrové" mléko mám také,jsem s ním spokojená a krásně voní.A to že má otvírání nahoře,to opravdu neřeším...Jinak díky za článek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja sa musim priznat, ze nemam rada, ked musim cakat, kym mi nieco z tuby vytiecie a nejde to ani stlacanim :D takze mi to troska vadi, ale to je len moj nazor :)

      Odstrániť
  3. Baleu mám hodně ráda, nicméně jejich tylova mléka nekupuji, nebo si myslím, že jsou na dvě věci :D Ale as na jejich sprchove celý a sampony nedám dopustit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako zas na dve veci by som nepovedala ze su, niektore su fajn, hydratuju, ine mam pocit, ze sluzia skor ako "vona na telo" :D

      Odstrániť
  4. myslím že pri najbližšej návšteve do toho druhého mliečka zainvestujem :) vďaka :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskusaj urcite, vonia nadherne a je super :) mali este jedno tusim ze cokolada s niecim, ale toto mi vonalo viac :)

      Odstrániť
  5. ja som s strašne tešila na tu makronkovú edíciu, (btw čo to je makrónka ? :D)a vobec mi tie vone nesadli :(( a neboj je to citit , aj ked sa sama necitis, ale ja ked sa natriem s kokosovym, tak spoluziacky vzdy v triede zavetria ten kokos :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. makronka je to, co je na tom obale ukazane :) je to taky sladky "kolacik" okruhly s naplnou..nikdy som to nejedla, ale moze to byt dobre :)
      tak mozne to je ze to sama zo seba necitim, ale asi to tak ma byt :)

      Odstrániť